אחרי סיום הקמפיין האירופי וההפסד הכפול לשחטאר דונייצק, מכבי תל אביב תשוב מחר לליגה ותארח את מ.ס אשדוד (שני, 20:15). האלופה חייבת ניצחון כדי לצמק את הפער ממכבי חיפה בפסגה לשתי נקודות, זאת אחרי שהירוקים הרשימו אתמול עם 2:4 על עירוני קריית שמונה.
המאמן פטריק ואן לוון התייחס לאשדוד: "היא קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, זה הסגנון שאנחנו אוהבים לשחק נגדו". על המעבר מאירופה לליגה: "אני שומע הרבה פעמים שצריך להוריד את השחקנים לקרקע לאחר הופעה טובה באירופה. ההופעה הייתה טובה, התוצאה לא, אז אני מאמין שגם השחקנים מבינים את זה והם מרוכזים לגמרי במשחק הקרוב. הם מבינים שיש פרק שנסגר ועכשיו אנחנו ממשיכים בפרק שלנו בישראל".
1 צפייה בגלריה
ואן לוון על הקווים
ואן לוון על הקווים
ואן לוון על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
הבלם שחר פיבן הוסיף: "אשדוד קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מעולים ושחקני התקפה מצוינים. יהיה משחק אטרקטיבי ואנחנו מחכים לפגוש אותה ולהוכיח שאנחנו טובים יותר".
על הפציעה שהשביתה אותו באירופה: "לא יצא לי ליטול חלק בקמפיין, הקבוצה עשתה מעל ומעבר והוכחנו שאנחנו ראויים לזירה האירופית, עשינו קמפיין מדהים והלוואי שגם בעונה הבאה נגיע לשלבים האלה ואפילו עוד יותר גבוה, במיוחד כשיש לנו משנה לשנה יותר ניסיון. אני גאה בחברים שלי בקבוצה, היה לנו הרבה חוסר מזל, שער חוקי שנפסל וקורות, אנחנו צריכים לשים הכל מאחורה ולהסתכל על המשך העונה".