בני יהודה החליטה להיפרד מהמאמן ניר ברקוביץ' בעקבות התקרית עם לירן שטראובר, בתום ההפסד 2:1 להפועל חיפה. ברקוביץ' השתלח בצורה מכוערת בשטראובר כשירה לעברו: "יא אפס, אני א***ן אותך". הנהלת המועדון והבעלים ברק אברמוב, התלבטו במהלך הבוקר (רביעי) בנוגע להמשך דרכו של המאמן, ולאחר שיחה עמו הוחלט לסיים את ההתקשרות בין הצדדים.
מבני יהודה נמסר: "בסיומה של פגישה שהתקיימה הוסבר לניר שמעשה שכזה לא מקובל ולא תואם את ערכי המועדון ושלא נותרה ברירה פרט לסיום ההתקשרות עימו. אנו מאחלים לניר המון הצלחה בהמשך הדרך". יעקב אסייג וכפיר אדרי יעמדו באופן זמני על הקווים.
הבוקר הגיע ברקוביץ' למתחם האימונים, אך לא הורשה להעביר את האימון ונשלח בחזרה לביתו. אברמוב זעם על התקרית ומיד אחריה הביע את כעסו בפני ברקוביץ'. ההנהלה גם פנתה לשטראובר והתנצלה בפניו.
2 צפייה בגלריה
ברקוביץ' על הקווים
ברקוביץ' על הקווים
פוטר. ניר ברקוביץ'
(צילום: אורן אהרוני)
עוד בטרם הוחלט לפטרו בבני יהודה התייחסו לאירועים: "המאמן הגיע היום לשכונת התקווה, אחרי ההפסד המאכזב להפועל חיפה. זאת במטרה להעביר אימון לקבוצה לקראת המפגש מול הפועל תל אביב בשבת, אך לבסוף עזב את המתחם מבלי להעביר את האימון בעקבות החלטת הנהלת הקבוצה".
מקורבים מספרים כי לא הייתה שום הקדמה או סיבה לתקרית ושטראובר בסך הכל ניגש ללחוץ את ידו של ברקוביץ' בסיום השידור, אך להפתעתו הוא השתלח בו. שטראובר מצידו לא הגיב. המשקיפה רשמה את התקרית בדו"ח המשחק וברקוביץ' צפוי לעמוד לדין על התנהגות בלתי הולמת.
2 צפייה בגלריה
הבעלים זעם. ברק אברמוב
הבעלים זעם. ברק אברמוב
הבעלים זעם. ברק אברמוב
(צילום: ראובן שוורץ)
הגעתו של ברקוביץ' לשכונת התקווה הייתה מלכתחילה שנויה במחלוקת, והמאמן החדש קיבל הזדמנות ראשונה בליגת העל. הוא החליף את אלישע לוי המנוסה, והביקורות על התנהגותו וחוסר ההתאמה שלו לליגת העל לא איחרו לבוא.
"הוא נכנס לאמוק בסיום ואי אפשר היה לדבר איתו", מסר גורם במועדון והוסיף: "רצו לתת הזדמנות לניר על הקווים בליגת העל, אבל זו לא הדרך שבני יהודה כיוונה אליה, לא מבחינת התנהגות ולא מבחינת תוצאות".

סילבס: "ניצחון סופר-חשוב"

אחרי הניצחון השני ברציפות של הפועל חיפה, המאמן חיים סילבס הסביר כי השתחרר הרבה לחץ בקבוצתו: "זה היה סופר חשוב בגלל שהניצחון הראשון שלנו היה רק בשבת. ידענו שהניצחון הבא יכניס אותנו לליגה כמו שצריך, זה היה מאוד חשוב ומאוד קשה, קיווינו שעם ההייפ של השבת נעלה, ידענו שמי שימצמץ ראשון ייצא בלי הנקודות. יש לי חבורה של גברים, גם אלו שנכנסו, ואמנם קיבלנו גול שדחק אותנו קצת אחורה, אבל השגנו ניצחון סופר חשוב".
השוער רן קדוש שהיה המצטיין במגרש הוסיף: "לקחנו שש נקודות בשני משחקים ואנחנו מתקדמים צעד אחרי צעד, עשינו ניצחון חשוב. לקחתי כדור של גול ממוחמד גדיר אחרי שהושטתי את הרגל. שהאוהדים ימשיכו לפרגן ואנחנו נביא את התוצאות".
פורסם לראשונה: 06:12, 25.11.20