מכבי חיפה תנסה הערב (20:45, סמי עופר) להעפיל לרבע גמר גביע המדינה כשתארח את מכבי פתח תקווה, אותה הקבוצה שניצחה אותה בסמי עופר רק לפני שבוע וחצי בליגה והורידה אותה מהפסגה.
הירוקים מקווים לא לאבד כבר הערב את התואר השני בחשיבותו. המאמן ברק בכר אמר: "אין דרך חזרה, צריך לתת הכל כדי לעבור שלב. נשחק נגד קבוצה חזקה שניצחה אותנו בבית, נבוא עם סגל יותר טוב, מומנטום יותר טוב ונעשה הכל כדי לעבור שלב".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"צריך לתת הכל". ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
עומר אצילי, שהצטיין בניצחון האחרון 0:2 על בני יהודה בו בישל, מקווה לכבוש כבר שער ראשון במדי הקבוצה אליה הצטרף בחלון ההעברות האחרון. לקראת המשחק הערב הוא אמר: "גביע זה אף פעם לא קל, בטח מול קבוצה שהפסדנו לה לפני עשרה ימים. נקווה לעשות את העבודה ולעבור שלב. אני שמח שהקהל חוזר לסמי עופר וחובת ההוכחה עלינו".
סאן מנחם המוצהב ייעדר. נראה כי טאלב טאוטחה, שנעדר מהמשחק האחרון בשל עבירת משמעת, יפתח באגף השמאלי. חוסה רודריגס שנפצע בקרסול וניקיטה רוקאביצה כשירים, אך עשויים לפתוח על הספסל. בכר יקבל לגביהם את ההחלטה הסופית סמוך לפתיחת המשחק.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הניצחון על בני יהודה
(צילום: עוז מועלם)
ארנסט מאבוקה הפצוע ימשיך להיעדר ורז מאיר ימשיך לקבל קרדיט באגף הימני. דוניו צפוי לשוב להרכב לצידם של דולב חזיזה ואצילי.
בצוות המקצועי מבינים היטב כי למרות שלגביע צריכה הקבוצה לעלות בהרכב החזק ביותר חייב בכר לבצע רוטציה כדי לא לגרום לעומסים על השחקנים, להם מצפים השבוע שלושה משחקים. שחקן בקבוצה אמר: "הגביע מפעל חשוב מאוד עבורנו, אנחנו מאוד רוצים לעבור שלב, קל זה לא יהיה".
הקהל הירוק יגיע הערב לסמי עופר לראשונה אחרי תקופה ממושכת. מאות אוהדים מתכוונים להגיע ולעודד את הקבוצה מבחוץ, בעקבות הגבלת כמות הכניסה לתחומי האצטדיון. בסמי עופר תופעל הערב לראשונה מערכת כניסה מהירה של חברת Preciate, המהווה חלק מהאקסלרטור של fox labs, ומאמתת את התו הירוק של באי האצטדיון על בסיס טכנולוגיית זיהוי פנים.