"היה לי מזל שהיו לי רגעים טובים בליברפול, זו הייתה פריבילגיה לשחק במועדון הזה". יוסי בניון לא שכח את הקבוצה בה שיחק בין 2007 ל-2010 וגם האוהדים לא שכחו אותו. 134 פעמים הוא לבש את מדי ליברפול וכבש 29 שערים, כולל שער ניצחון 0:1 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בשמינית גמר ליגת האלופות בעונת 2008/09.
בניון, שזכור גם כמי שכבש שלושער בניצחון 0:8 על בשיקטש בליגת האלופות בנובמבר 2007 ומהבישולים הרבים לפרננדו טורס, העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון. "הופתעתי לגלות שהייתי הכדורגלן היחיד שכבש שלושער גם בליגת האלופות, גם בפרמייר-ליג וגם בגביע האנגלי", הוא סיפר. "אחרי כמה שנים גם הארי קיין ועוד מישהו עשו זאת, אבל זה באמת משהו מיוחד להיות הכדורגלן היחיד של ליברפול שעשה את זה".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון במדי ליברפול
יוסי בניון במדי ליברפול
בניון במדי ליברפול. "למזלי היו רגעים יפים"
(צילום: רויטרס)
כחודש אחרי השער במדריד הבקיע בניון שער ניצחון על פולהאם, ששמר על סיכויי ליברפול במאבק על תואר האליפות, בו היא לא זכתה מאז 1990 ונמצאת קרוב להשגתו בימים אלה. "השער מול פולהאם היה מיוחד, כי חשבתי אז שנמשיך עד הסוף ונזכה בתואר. חגגנו את הניצחון ההוא כמו משוגעים. לרוע מזלנו, גם מנצ'סטר יונייטד ניצחה ועלתה לראש הטבלה. השערים האלה היו מאוד מיוחדים, אבל הדבר הכי מיוחד בשבילי היה שלבשתי את החולצה של המועדון הזה משך שלוש שנים".
המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים המשיך לספר חוויות: "בכל משחק ביתי זו הייתה חוויה מיוחדת לצאת מהמנהרה שמובילה לחדרי ההלבשה. זו ההרגשה הכי טובה בעולם. ניסיתי להסביר את זה לשחקנים ששיחקתי איתם וכיום אני מנהל אותם, והם כל הזמן שואלים למה אני אומר שזה כל כך מיוחד לעומת המועדונים האחרים? אני משיב להם שהם צריכים להיות שם ולהרגיש את האווירה. רק ככה הם יוכלו להבין".
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון מגיע לאימון בית"ר
יוסי בניון מגיע לאימון בית"ר
"אני מרוצה". בניון באימון בית"ר
(צילום: אוהד צויגנברג)
על תפקידו בבית"ר אמר בניון: "אני באמת מרוצה מהתפקיד בו אני נמצא. בנינו קבוצה חדשה וצעירה שעושה עבודה טובה. הגעתי לזה ישר אחרי הפרישה וכבר הייתי צריך לבנות סגל חדש. החלפתי 12 שחקנים והבאתי מאמן חדש, כך שהייתי יותר מדי עסוק מכדי לחשוב על הפרישה. זה עזר לי לבצע את הצעד יותר בקלות. אני חושב שנכנסתי לזה היטב, זה התפקיד המושלם בשבילי ואני נהנה. הלחץ הוא שונה, מכיוון שכאשר אתה על המגרש אתה מרגיש שהכל תלוי בך. ככה אתה תלוי יותר במאמן ובשחקנים. זה שונה, אבל אני מרוצה מהמצב".