מחר (רביעי, 20:00) תפגוש מכבי תל אביב את דינמו ברסט במסגרת מוקדמות הצ'מפיונס. מאמן הקבוצה יורגוס דוניס, התייחס למשמעות הגדולה של המפגש: "זה משחק אחד, צ'אנס אחד. חשוב לנו להמשיך באירופה, עשינו עבודה טובה בשני המשחקים האחרונים וצריכים להמשיך בה מחר. זה אתגר גדול בשבילנו".
לגבי מצב הקבוצה, שעדיין נמצאת ללא ניצחון בליגה, הוסיף: "אנחנו יודעים שהתוצאות שלנו בליגה לא טובות. כל פעם אנחנו צריכים לחשוב על הצעד הבא, יש רגעים טובים ורעים. אנחנו צריכים להילחם על השלב שלפנינו, זה חשוב ואני מאמין שיש לנו יכולת טובה. יש לנו שחקנים איכותיים ומנוסים ואני בטוח שנבוא מוכנים לקראת המשחק מחר". המאמן הוסיף כי צפה במשחקים של היריבה ולמד את החוזקות והחולשות שלה.
4 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"אני מאמין בשחקנים". יורגוס דוניס
(צילום: אורן אהרוני)
באשר לשאלת החיזוק בסגל, אמר המאמן כי לא מדובר בנושא פיננסי והקבוצה בודקת אופציות נרחבות, וכי חלק מהשחקנים שקיבלו הצעות לא השתכנעו להגיע. בהמשך, התייחס לתיקו הדרמטי מול בני יהודה: "בחצי הראשון מולם היינו מאוד סטטיים. החזקנו בכדור אבל לא ייצרנו הזדמנויות. בחצי השני גולסה ודן ביטון עשו הרבה. זה לא משנה מול מי משחקים, צריך להתייחס לכל משחק כמו גמר, אין צ'אנס שני. אנחנו צריכים להילחם על כל כדור מול כל קבוצה, זה חשוב בכל משחק".
"לפעמים בכדורגל קורים דברים מוזרים. למשל, שיחקנו מעולה בשני משחקים במוקדמות ליגת האלופות, עשינו עבודה טובה. שני המשחקים בליגה היו מוזרים, אבל זה קורה בכדורגל. עקבנו אחרי דינמו ובחנו אותם. אנחנו בטוחים בעצמנו, השחקנים מוכנים להכל מחר. אנחנו חייבים לייצר מצבי הבקעה ומאמין שנצליח", סיכם.
4 צפייה בגלריה
אופיר דודזאדה ואיתי שכטר
אופיר דודזאדה ואיתי שכטר
"יש רגעים מוזרים בכדורגל"
(צילום: עוז מועלם)
שרן ייני נגע גם הוא בתחושות לגבי המצב בליגה: "אין יותר מדי הסברים. גם כשההגנה עושה עבודה טובה וגם כשיש טעויות, זה משחק של כל הקבוצה. אנחנו מאוד מגובשים ומנוסים, כולם לקחו אחריות ומנסים לשפר את עצמם כל הזמן". הוא המשיך: "זה מעניין, שנה שעברה כששיחקנו באירופה הפסדנו, קיבלנו הרבה שערים. הייתה עונה מצוינת בליגה בלי ספיגת שערים, ומצד שני באירופה לא הלך טוב והפסדנו עם הרבה ספיגות. אין חוקים בכדורגל. אנחנו לא מתרגשים, אנחנו מספיק מנוסים בשלבים האלה והרבה שחקנים היו בשלבים מכריעים. אנחנו לוקחים את הנקודות החשובות מהמצב הזה".
4 צפייה בגלריה
שרן ייני
שרן ייני
"תמיד מצפים מאיתנו לנצח" שרן ייני
(צילום: אורן אהרוני)
באשר להפסד הפתיע למכבי פתח תקווה, אמר: "קודם כל זה שהם שעלו מליגה לאומית לא אומר כלום, הם קבוצה מצוינת וניצחו שני משחקים. ממכבי יש ציפיות לנצח כל משחק, גם בליגה, גם בגביע, גם בטוטו וגם באלופות - לא משנה מי היריבה, מצפים מאיתנו לנצח. למדנו לחיות עם זה, זה לא קל אבל זה מוציא מאיתנו את הדברים הכי טובים".
הקפטן התייחס גם לטענה שהקבוצה לא נמצאת בשיאה בליגה, בגלל הריכוז באירופה: "יצא לי לחשוב על זה שלכל משחק אני מגיע ונותן את כל הכבוד ומתרכז בו כמה שאני יכול. חשבתי ביני לביני אם ההתמדדות שלנו באירופה, בשלב שלא הגענו אליו חמש שנים, גורמת לנו להיות בפחות פוקוס בליגה. אני רוצה להאמין שלא, אני לא מרגיש שזה המצב. אולי בתת מודע זה משפיע. כרגע יש לנו משחק מאוד חשוב בליגת האלופות ונתרכז רק בו".
4 צפייה בגלריה
ג'אן מול ייני
ג'אן מול ייני
"מגיעים עם אותה רמת מחויבות לכל משחק"
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו מגיעים לכל משחק עם אותה רמת מחויבות. לא מפחדים לקראת מחר, אנחנו מצפים לזה. כשאסיים את הקריירה אלה רגעים שארצה לזכור, גם את המאושרים וגם את אלה שלא".