ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (ראשון) לאצטדיון טדי כדי לצפות במפגש של בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל.
במינהלת שלחו מכתב מקדים לבית"ר ובו התריעו בפניהם שלא להפוך את הגעתו של נתניהו למשחק לתעמולה פוליטית. "מעורבות מועדוני כדורגל בפוליטיקה עומדת בניגוד לתקנונים השונים של גופי הכדורגל המוסמכים בארץ ובעולם", נכתב על ידי מנכ"ל המינהלת ניקולס לב. "אין צורך להכביר מילים אודות הנזק אשר עלול להיגרם לכדורגל הישראלי כתוצאה מפוליטיזציה של הכדורגל ומעורבות פוליטית של מועדון כדורגל - או מי שפועל מטעמו - בתוך תחומי המגרש ומחוצה להם. לאור הבחירות הקרבות לכנסת ישראל נשוב ונדגיש את האיסור על כל גורם פוליטי לקבל במה או להיות מעורב במשחק".
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו בטדי
בנימין נתניהו בטדי
בנימין נתניהו בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"בהתאם לכך חל, בין היתר, איסור על מועמדים להיות (לשהות או לעבור) במתחם משטח הדשא ו/או זירת המשחק ובכל האיזורים הטכניים הקיימים לרבות מתחם חדרי ההלבשה של הקבוצות, השופטים ואיזורי הראיונות השונים של כלי התקשורת. כמו כן חל איסור לשימוש במערכת הכריזה עבור מטרות אלו, תליית/חלוקת שלטים וכרזות וכל פרסום הקשור בכך בתחומי האצטדיון (פנים וחוץ). אנו בטוחים כי תפעילו את שיקול הדעת הנדרש ובכך נמנע מנזקים לתדמית הכדורגל הישראלי כמו גם מהצורך בנקיטת צעדים משמעתיים אשר עלולים להיות בעלי השלכות קשות".
בעלי בית"ר משה חוגג לא ממש התרגש מהמכתב וצייץ: "ראש הממשלה שלי, ולא משנה מאיזו מפלגה הוא, תמיד מוזמן לטדי כאורח כבוד, זכות וכבוד לארח אותך גם אם במינהלת לא מבינים את זה, אם צריך לשלם קנס, נשלם אותו באהבה גדולה, בבקשה תבוא יותר".
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
"אם צריך לשלם קנס, נשלם אותו באהבה". משה חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
לפני המשחק נתניהו העלה לחשבונות החברתיים שלו סרטון לצד אלי אוחנה, משה חוגג ושר הבריאות יולי אדלשטיין ובין היתר אמר: "זו היסטוריה, משחק הכדורגל הראשון בעולם תחת תו ירוק". ראוי לציין שזהו לא המשחק הראשון תחת תו ירוק, שכן האוהדים שבו לאצטדיונים כבר ביום שישי במשחקי הליגה הלאומית, ואפילו לא המשחק הראשון בליגת העל, שהיה אתמול בין הפועל תל אביב ובני סכנין בבלומפילד.
עוד אמר ראש הממשלה: "עוד מעט האצטדיון הזה יהיה מלא. הייתי בטוח שאני ואלי אוחנה נעלה למגרש". לאדלשטיין הוא אמר: "אין פה הגיון, למה לא למלא את היציעים? יש יציעים נפרדים". שר הבריאות ענה לו: "נכון".
פורסם לראשונה: 18:42, 14.03.21