עשרות אוהדי מכבי חיפה הגיעו הבוקר (שבת) לאימון הקבוצה במטרה לעודד ולדחוף את השחקנים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני (20:45). במקום היו שוטרים ושני אוהדים נעצרו.
מהמשטרה נמסר: "בגיר וקטין נעצרו עקב השלכת אבוקות במקום, והאירוע פוזר עקב התקהלות בניגוד לכללי הקורונה".האוהדים עודדו שחקן שחקן באימון, כשאת מרבית תשומת הלב קיבל סאן מנחם, שזוכה לאהדה גדולה במיוחד בצל אירועי הדרבי.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה באימון
אוהדי מכבי חיפה באימון
אוהדי מכבי חיפה (ארכיון)
(צילום: פרטי)
מארגון האוהדים "הקופים הירוקים" נמסר: "הגענו היום לאימון כדי לתמוך בשחקנים ולהגיד להם תודה שהם ***נו את הפועל במגרש ומחוצה לו, בדיוק כמונו. לא צריך להתנצל ובטח שלא לעשות סולחות מביכות עם סמרטוטים, השחקנים עשו את מה שמצופה מהם לעשות כיאה לדרבי ולפרובוקציות הזולות של הסמרטוטים".
"אנו דורשים מכם שתעלו לטדי עם אותו הרעל והטירוף כי תארים לוקחים עם הסכין בין השיניים! יש משחקים שלא הכל עובד, אבל כל עוד תירקו דם ותשאירו את הלב על המגרש אתם תקבלו את כל הגב מאיתנו. תביאו את סוף הדרבי לכל משחק, תהיו רעים תמיד, כי זאת מכבי חיפה!".
מבחינה מקצועית, צ'ארון שרי יחזור לסגל הקבוצה מול בית"ר, אך לא צפוי לפתוח בהרכב, כאשר עומר אצילי, אקס הירושלמים, ימשיך לקבל קרדיט עם נטע לביא, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני. טאלב טואטחה יעבור בדיקה על מנת לאבחן את חומרת פציעתו ולא ייכלל בסגל.
בחיפה מבינים שמדובר בקרב לא פשוט בכלל, ושחקן בקבוצה אמר: "כל משחק בליגה קשה, בית"ר בטדי תמיד זה משוכה לא קלה. נבוא ונעשה הכל לצאת עם שלוש נקודות".