אכזבה ודאגה בהפועל באר שבע מהתוצאה ובעיקר מהיכולת שהציגה הקבוצה אתמול ב-1:1 נגד הפועל חיפה בסמי עופר. בניגוד לתחושות הטובות איתן יצאו אנשי הקבוצה מהמשחק בשבת האחרונה נגד בית"ר ירושלים (1:1), אתמול הן היו שונות לחלוטין.
אמנם הקבוצה של יוסי אבוקסיס שלטה בכדור, אך הפועל חיפה הייתה הרבה יותר מסוכנת והביכה פעם אחר פעם את ההגנה הבאר שבעית. רק החמצות של המארחת לצד יכולת גבוהה של אוהד לויטה - מנעו מבאר שבע הפסד. בשבת תתמודד הקבוצה בטוטו-טרנר נגד הפועל תל אביב שנמצאת בכושר מצוין וכעבור ארבעה ימים הבא יערך המשחק הכי חשוב של באר שבע העונה - חצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה.
2 צפייה בגלריה
סילבס ואבוקסיס על הקווים
סילבס ואבוקסיס על הקווים
אבוקסיס לצד סילבס. יחזור למערך המוכר
(צילום: נחום סגל)
ככל הנראה כבר נגד הפועל תל אביב יחזיר המאמן יוסי אבוקסיס את קבוצתו לשחק עם חמישה שחקני הגנה, שיטה בה שיחקה הקבוצה לפני פגרת הקורונה ואשר תירגל בהכנה. שיר צדק, שלא שיחק בשני משחקי הליגה האחרונים, אמור לפתוח, כמו גם אורן ביטון ומרואן קבהא. ניצחון של הפועל תל אביב במשחק יגרום לכך שהיא תעלה למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של באר שבע.
בניגוד למשחק נגד בית"ר, הקשר ההולנדי אלטון אקולטסה נראה אתמול לא טוב. החיפאים התכוננו אליו היטב והוא כמעט לא הצליח ליצר מהלכים טובים. מי שהציל את קבוצתו מהפסד היה ז'וסוואה הפורטוגלי, שהצליח במהלך התקפי מדוייק לכבוש את שער השוויון בדקה ה-81.
2 צפייה בגלריה
אקולטסה בפעולה
אקולטסה בפעולה
אקולטסה בפעולה. אתמול כבר הציג יכולת פושרת
(צילום: נחום סגל)
לאחר החתימה על החוזה החדש פורסם שהוחלט לאפשר לו לקבל את החולצה עם המספר 10, אותה ביקש כשהצטרף לקבוצה, אך הוסבר לו שהיא שייכת לאליניב ברדה. כעת החליטו בקבוצה להעניק לו את המספר היוקרתי, לאות הערכה על תרומתו והחלטתו להישאר למרות קיצוץ בשכרו המקורי אותו היה אמור להרוויח. במועדון החליטו שהמהלך ייצא לפועל רק בעונה הבאה ובינתיים הוא ממשיך לשחק עם החולצה מספר 27.
למרות שהבעלים אלונה ברקת הפתיעה את השחקנים השבוע כשהגיעה למתחם האימונים ושוחחה עמם לראשונה מאז ההודעה על עזיבתה, אתמול היא לא נכחה באצטדיון. בסביבתה טוענים שהיא עשויה להגיע למשחקים השבוע נגד הפועל תל אביב ובחצי גמר הגביע מול בני יהודה.