מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הקבוצה ביום שני (20:45) מול בית"ר ירושלים, ואין ספק שיש לחץ גדול מאוד במועדון. בעקבות שני ההפסדים הרצופים להפועל חיפה וכפ"ס.
ברק בכר מתלבט מאוד לגבי חוליית ההגנה שיפתח איתה. עומרי גלזר מתנדנד וג'וש כהן עשוי לשוב לבין הקורות, אך החלטה סופית תתקבל רק מחר. עופרי ארד ועאיד חבשי נלחמים על המקום לצידו של בוגדן פלאניץ', כאשר גם באגפים נראה שיש התלבטות, אולם טאלב טואטחה זוכה לעדיפות כמו ארנסט מאבוקה מהעבר השני.
2 צפייה בגלריה
תורג'מן ובכר
תורג'מן ובכר
בבר. מי יפתח ב-11?
(צילום: אורן אהרוני)
בהתקפה, הצמד צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה בטוחים בהרכב, כאשר בקישור קיימת התלבטות לא קטנה האם להמשיך עם מוחמד אבו פאני, נטע לביא וחוסה רודריגס, או לבצע שינויים.
במכבי חיפה זעמו על 20 האוהדים שקיללו אמש באימון את השחקנים: "צריכים להבין שאוהדים נמדדים בתקופות פחות טובות, נכון שאכזבנו במשחקים האחרונים, אבל ההתנהגות הזו לא תעזור אלא יכולה לעשות ההפך. האוהדים האלה לא באמת אוהדים, הם לא מייצגים אף אחד", אמרו בחיפה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה באימון
אוהדי מכבי חיפה באימון
אוהדי מכבי חיפה
(צילום: פרטי)
במועדון מבינים היטב כי המשחק ביום שני חשוב במיוחד. אם הירוקים יפסידו משחק שלישי ברציפות, או אפילו יסיימו בתיקו, מצבה של הקבוצה יהיה קשה. הצוות המנטלי בראשותו של איתן עזריה עובד בימים האחרונים על הפן המנטלי בתקווה שזה יעזור מול בית"ר.
מי שכמובן יבוא עם מוטיבציה גבוהה להתמודדות הוא האקס, ירדן שועה, אבל בחיפה מעדיפים שלא להתעסק בזה: "אנחנו משחקים מול בית"ר ירושלים ולא נגד ירדן שועה".