המאמן החדש של הפועל חדרה מנחם קורצקי, שניצח במשחקו הראשון על הקווים (0:2 על בני סכנין) וקטע ארבעה הפסדים ברציפות, קיבל היום (חמישי) חיזוק מסקרן.
שני קשרי בית"ר ירושלים, לירן רוטמן ושלום אדרי, הגיעו לקבוצה בהשאלה ויחזקו את מרכז השדה של חדרה. היום רוטמן צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל תל אביב, כאשר אדרי יחבור אליו רק בשבוע הבא לאחר שיסיים את הבידוד. כזכור, אדרי אובחן כחיובי לנגיף בשבוע שעבר.
2 צפייה בגלריה
לירן רוטמן
לירן רוטמן
לירן רוטמן
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו בטוחים שהרכש יהווה שדרוג נכון ויחד עם הסגל הקיים נדע לצאת מהמצב אליו נקלענו", אמרו בחדרה.
חדשות טובות מגיעות מכיוון שוער הקבוצה רובי לבקוביץ', שחזר להתאמן לאחר שהתאושש מהפציעה במשחק מול סכנין. גם הקשר מוחמד אוסמן כשיר ויעמוד לרשות המאמן. מי שיחסר מהסגל הוא דיא לבאבידי (צהובים).

טימו מוזי בכפר סבא

יממה אחרי שעומר לקאו הצטרף, הפועל כפ"ס החתימה גם את טימו מוזי ממכבי חיפה. הקשר בן ה-19 אמר לאחר מכן: "אני מתרגש להצטרף להפועל כפ"ס, זו הזדמנות בשבילי לרשום הצלחה". מוזי שותף העונה בשמונה משחקים בכל המסגרות.
בכפר סבא מנסים לצרף זר נוסף ויש סיכום עקרוני עם פלורנט חסאני קשר נבחרת קוסובו. בקבוצה עושים מאמצים להנחיתו למרות הסגר. גם האנגלי ג'יימי הופקאט שחתם נמצא באותה סיטואציה, אבל בכפ"ס מאמינים שבסופו של דבר השניים יגיעו לישראל.
2 צפייה בגלריה
דוד אלטינס מול טימוטי מוזי
דוד אלטינס מול טימוטי מוזי
טימו מוזי (משמאל)
(צילום: ראובן שוורץ)
בקבוצה מתכוננים למשחק בשבת מול הפועל באר שבע. בכפר סבא מנסים לשים בצד את ההפסדים (3:0) למכבי חיפה ומכבי נתניה (1:0). הקשר בן רייכרט שנפצע בכתפו חזר אמנם להתאמן אבל עדיין לא כשיר במאה אחוז וכנראה שהוא לא ישתתף במשחק. הבלם טל מכלוף, שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה מתאמן כבר בצורה מלאה והוא עשוי לקבל דקות.