מאמן הפועל ת"א, ניר קלינגר, דורש להתחזק בבלם בתוך יומיים, אחרי עזיבתו של אוראל דגני לבית"ר ירושלים. האופציה המועדפת על קלינגר היא החתמתו של אדי גוטליב לקדנציה נוספת במועדון. גוטליב התיר את חוזהו באורנבורג, שירדה לליגת המשנה ברוסיה.
הבלם עבר פציעה לא קלה ברצועות ברכו לפני שנה, ומאז הספיק לשחק בחמישה משחקים בלבד בליגה הרוסית. במידה שהמגעים בין הפועל לגוטליב לא יצלחו, עומרי בן הרוש או טל כחילה יצטרפו לקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
אדי גוטליב. בדרך חזרה?
(צילום: אורן אהרוני)
במועדון יבחנו את האפשרות לצרף שחקן נוסף, אולם הסיכויים לכך נמוכים, בין היתר כי הפועל עוד צריכה לעמוד בדרישות הבקרה. האדומים נדרשים להעמיד ערבות של שישה מיליון שקלים בכדי להיות מוכנים למקרה שתגיע דרישת תשלום מפיפ"א בשל תביעות שהוגשו נגד המועדון.
הפועל התייצבה למשחק הפתיחה בגביע הטוטו ללא השוער ארנסטס שטקוס, שלא עבר בבקרה. מי שתפס את מקומו היה שוער קבוצת הנוער של המועדון, רוי ברנס, ששמר על שער נקי וסחט מחמאות. גם עוזר המאמן החדש סלים טועמה לא עבר בבקרה וישב ביציע.
2 צפייה בגלריה
רוי ברנס
רוי ברנס
רוי ברנס. שער נקי
(צילום: אבי רוקח)
הרכש הגיאורגי לבאן קוטליה ערך בכורה כשנכנס בדקה ה-75 של ה-0:1 על אשדוד. מי שלא מרשים בשלב זה הוא הרכש הפנמי עומר בראון, שהגיע יחד עם ארמנדו קופר.