מכבי ת"א קרובה מאוד להבטיח אליפות שנייה ברציפות. כל מה שהיא צריכה זו נקודה בדרבי בשבת (21:00) מול הפועל ת"א, או מעידה של מכבי חיפה מול הפועל ב"ש.
למכבי יהיה זה דרבי שני תוך שבוע, אחרי ה-0:2 על האדומים בשבת שעברה בבלומפילד. "זה לא משהו שקורה בדרך כלל", הודה מאמן מכבי, ולדימיר איביץ'. "אבל זה הפלייאוף וסדר המשחקים שונה. אנחנו צריכים להכין את עצמנו כדי לתת את המקסימום כדי לנצח. בתקופה קצרה בין המשחקים אין הרבה זמן לחשוב, בעיקר אם ניצחת".
1 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' ושרן ייני במסיבת העיתונאים
ולדימיר איביץ' ושרן ייני במסיבת העיתונאים
איביץ' וייני. הבריאות של האוהדים מעל הכל
(צילום: עוז מועלם)
"נותרו לנו ארבעה משחקים. המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק", המשיך איביץ'. "כולנו יודעים שאנחנו צריכים נקודה אבל לא נשחק על נקודה. אנחנו משחקים על שלוש נקודות בכל המשחקים. מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לחשוב רק על המשחק ולא על מה יקרה אחרי. העבודה שלנו היא לתת את הטוב ביותר שלנו בכל דקה במשחק, אין דרך אחרת".
הקפטן, שרן ייני, סיכם: "לפני שנדבר על הדרבי, אני רוצה לבקש מכם משהו בנימה אישית – אני מבקש מכם (האוהדים) לא להגיע לאצטדיון ולא לקרבת האצטדיון, לא להגיע לקריית שלום ולא לקרבת קריית שלום. כל זה בשביל לשמור על הבריאות שלכם. שכיחות נגיף הקורונה הולכת ועולה, מצאו חולה מאומת מחוץ לאצטדיון באחד המשחקים, והקריאות שהם היו מחוץ לאצטדיון במשחקים הקודמים לא הוסיפו".
"אני מבקש מכם לצפות בבית וליהנות איתנו, הבריאות שלכם הרבה יותר חשובה מכל ניצחון וכל חגיגת אליפות. אני מבקש מכם להישמע להוראות משרד הבריאות והמשטרה".
המשטרה תהיה בכוחות מתוגברים באזור האצטדיון והאבטחה תחולק לשלושה מעגלים שימנעו מהאוהדים להתקרב לשטח עצמו. בנוסף צפויים להסתובב פקחים שיחלקו דוחות לאוהדים שבכל זאת יחליטו להגיע לאזור ללא מסכה.