מעמדו של מאמן הפועל ת"א ניר קלינגר ממשיך להתערער, עם 22 אחוזי הצלחה אחרי 15 משחקים ושישה שערי זכות בלבד. במועדון ישנם גורמים שקוראים לפטר אותו למרות הפיצוי שמחויבים לו עם תשלום שכרו עד לסיום העונה - אחרי עוד הפסד אתמול (חמישי), הפעם 2:1 למ.ס אשדוד הפצועה והחבולה.
יחד עם זאת, עיקר הביקורת אתמול הופנתה כלפי הבלם רז שלמה. לשלמה יש עונה רעה במיוחד בהפועל ת"א, כשברקע ניסיון ההגעה למתווה מול מכבי ת"א, בו הוא כלול. אמש הוא היה אשם ישיר בשני השערים שספגה הקבוצה שמדורגת במקום האחרון, חמש נקודות מתחת לקו האדום (כשסכנין שמעליו עם משחק חסר). הסיבוב של שגיב יחזקאל על שלמה במהלך שהוביל לשער הראשון וההרחקה שלו בתוך הרחבה הובילו לשני השערים שספגה הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
קלינגר מתוסכל
קלינגר מתוסכל
קלינגר מתוסכל באשדוד
(צילום: אבי רוקח)
"אם מישהו חושב שהחיזוק שהגיע עד עכשיו יוביל אותנו להישארות, הוא טועה", אמרו בהפועל, שם דיברו על דן אינבינדר, לידור כהן, גיל יצחק שכבש שער בכורה ואופק ביטון. אחרי החזרה מהסגר שחקני הרכש יכולים יהיו להצטרף למועדון.
הפועל ת"א פנתה הבוקר לבית"ר ירושלים בבקשה לצרף את שלום אדרי, שיצא מהרוטציה של סלובודן דראפיץ'. בכל מקרה, המטרה המרכזית של הפועל היא להחתים את בן שהר מאפואל ניקוסיה. "כרגע אנחנו המועמדים המרכזיים לרדת ליגה", הודו במועדון. "קלינגר אחרי כל משחק מספר תירוצים, אשדוד היו הרבה יותר טובים מאיתנו, ככה גם הוא לא יישאר עוד מעט".
3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר. יגיע?

בן שמעון: "מתפתחת פה קבוצה שאפשר לסמוך עליה"

"נתנו את הלב והנשמה, מתפתחת פה קבוצה ממש טובה שאפשר לסמוך עליה ונמשיך לעבוד קשה ולהתפתח", אמר בהתרגשות מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, לאחר הניצחון הביתי על הפועל ת"א.
באשדוד חששו מאוד מההתמודדות שאמנם זימנה להם את נועלת הטבלה והקבוצה החלשה בליגה נכון להיום, אך בשבוע האחרון עסקו בעיר הנמל בעיקר בלדאוג מי כשיר ומי נדבק בנגיף הקורונה מאשר אימונים טקטיים.

3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
בן שמעון. "נמשיך להתפתח"
(צילום: אבי רוקח)
כזכור עשרה משחקני הקבוצה, ביניהם חמישה שחקני הרכב, נדבקו בנגיף, ועוד שני שחקנים, טימותי אוואני הבלם ומוסא בגאיוקו הקשר, נעדרו אמש בשל פציעות.
שלוש הנקודות נגד האדומים שמו את אשדוד במקום השלישי בטבלה עם משחק אחד חסר אותו תשלים בהמשך נגד עירוני קריית שמונה, וכשהיא די מרוצה מהשבתת הליגה לשבועיים הקרובים, שאחריהם צפויים לחזור הנעדרים.
רועי גורדנה שגדל בצד האדום והיה חלק מהדאבל בתחילת העשור האחרון, ואתמול בהיעדרו של טום בן זקן גם ענד את סרט הקפטן, כבש את שער הניצחון. "הראינו המון אופי בניצחון הזה, מחצית ראשונה גם יכולת, מחצית שנייה קצת פחות, נשב לראות את הווידיאו וננתח. יש משחקים מסוימים ותקופות שלצערי כשאני אומר את זה צריך לקחת את הנקודות, גם אם זה בא על חשבון יכולת לפעמים", אמר הקשר.
באשדוד מקווים במהרה לחזור לאימונים מלאים, ומי שיצטרף בקרוב לאימוני הקבוצה הוא איברהים אולאווין, חלוץ ניגרי שמגיע מהליגה בארצו וינחת ביממה הקרובה בארץ.