מטען החבלה שהוצמד בבית שמש היה ברכבו של כדורגלן לשעבר.
בלשי ימ"ר ירושלים מנעו לפנות בוקר (בין שני לשלישי) ניסיון חיסול של תושב בית שמש, לאחר שעצרו חולייה שכבר הטמינה מטען חבלה ברכב. ההערכה במשטרה כי המטען כוון לתושב המקום, כדורגלן לשעבר, שעל פי החשד כרגע הסתבך עם גורמים עבריינים.
1 צפייה בגלריה
ארבעה חשודים נעצרו
ארבעה חשודים נעצרו
ארבעה חשודים נעצרו
(צילום: אורן אהרוני)
במשטרה אישרו שיש קשר לכדורגלן. אדם שמתגורר במתחם ושמו גם עלה בין השמועות: "אין לי מושג על מה מדובר. זה לא קשור אליי. לא פנו אליי מהמשטרה. זה לא הרכב שלי. אף אחד לא דיבר איתי. לא היה ולא נברא ואני לא קשור לעולם הזה".
במהלך פעילות מבצעית סמויה של בלשי ימ"ר ירושלים התקבל המידע המודיעיני על כך שחולייה ובה ארבעה חשודים בשנות ה-20, שניים מבית שמש ושניים מצפון הארץ, מנסים להוציא אל הפועל חיסול.
במהלך הפעילות בה עקבו הבלשים אחר החשודים הם עצרו "על חם" את הארבעה לאחר שהצמידו על פי החשד מטען חבלה לרכבו של תושב המקום, שחנה בחניון ביתו.
מיד לאחר המעצר נסגר המקום, ולזירה הוזרמו חבלנים אשר נטרלו את המטען. הארבעה הועברו למשרדי היחידה המרכזית בירושלים ומאוחר יותר יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.
במשטרה מנסים כעת לגלות מה מקור הסכסוך של היעד, כדורגלן עבר משום שלא היה להם מידע על כך. האם מדובר בסכסוך או בחוב כספי כזה או אחר, או ייתכן שבגינו הוחלט להוציא אל הפועל מבצע שכזה. כיוון נוסף שבמשטרה ינסו לבדוק, אולם הוא בסבירות נמוכה יותר, האם מדובר בטעות.