זה נראה אחרת, שונה. כאילו זו לא אותה הקבוצה שזכתה באליפות בשנתיים האחרונות. כשהם עם 4 נקודות מתוך 12 אפשריות - נראה שיהיה קשה מאוד לחבורה של יורגוס דוניס לשחזר את הימים היפים של מכבי ת"א בשנים האחרונות.
"זו תהיה טעות אם נחשוב על המיקום שלנו בטבלה", פתח דוניס את המסע"ת שלו לפני המשחק החשוב מול מכבי חיפה. למרות הרצון של המאמן, נראה היה שהשחקנים בצהוב פשוט לא מצליחים לבלום את הירוקים מהכרמל שפשוט שטפו את המגרש בחצי השעה הראשונה, והתוצאה על הלוח שיקפה בדיוק את הנעשה עם 2:0 מוצדק לגמרי. למזלה הרב של האלופה, הטוענת לכתר לא הצליחה לשמור על היכולת והצהובים הצליחו לצמק ובסופו של דבר גם להשוות.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)

אבל למרות זאת, נראה שהצהובים פשוט מגמגמים מתחילת העונה ולא מזכירים במעט את מכבי של תחילת העונה שעברה. אז נכון, העונה הצהובים העפילו גם לליגה האירופית ומייצגים אותנו בכבוד, אך עם זאת אסור לאלופה להזניח את הליגה אפילו לרגע בכדי למנוע בריחה של אחת הקבוצות בצמרת.
אני אוהד את הקבוצה מגיל צעיר ואני יודע שאני אעריץ אותה עוד שנים רבות, אך עצוב לי לראות אותה כך. הקבוצה נמצאת ללא ניצחון בארבעה מחזורים. זה כבוד גדול לראות אותה מצליחה כך באירופה, אך הקבוצה חייבת להיכנס למומנטום כלשהו על מנת להיות בין הפייבוריטיות לזכייה באליפות. והתוצאות חייבות להדאיג כל אוהד צהוב: הפסד למכבי פתח תקווה ושלוש תוצאות תיקו.
זה לא סוד שלמכבי יש כלים רבים על מנת להצליח - יונתן כהן, דן גלזר ודן ביטון הם רק חלק מהכוכבים שיכולים וצריכים להצעיד את מכבי לאליפות נוספת. החלפת מאמן וצוות זו לא סיבה לקטוע את ההיסטוריה המדהימה של הקבוצה שלנו. אז בקול גדול וחזק מאי פעם- יאללה מכבי!!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.