אחרי שזכתה באליפות השנייה ברציפות, מכבי ת"א תפגוש מחר (רביעי, 21:00) את בית"ר ירושלים ותרצה לשמור על מאזן נקי מהפסדים העונה.
מאמן האלופה, ולדימיר איביץ', אמר לקראת המשחק: "בית"ר ניצחה אותנו פעם אחת העונה בגביע הטוטו ופעמיים סיימה איתנו בתיקו. זו אולי הקבוצה היחידה עם מאזן חיובי מולנו. זו קבוצה טובה עם מאמן טוב שעשתה התקדמות העונה, אנחנו מצפים למשחק קשה. בית"ר אוהבת לשחק פתוח, יש להם שחקנים צעירים ומלהיבים. אנחנו רוצים לנצח ונעשה את הטוב ביותר שלנו, נכין את הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
איביץ' במסיבת עיתונאים
איביץ' במסיבת עיתונאים
"בית"ר אוהבת לשחק פתוח". איביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
דור פרץ הוסיף: "זכינו באליפות ארבעה מחזורים לסוף, אבל אנחנו רוצים לעשות את העבודה עד הסוף. יש לנו שיאים שאנחנו רוצים לשבור והמשחקים האלה מאוד חשובים לנו. בית"ר קבוצה קשה מאוד, מאוד איכותית, אנחנו מעריכים אותה ויודעים מה היכולות שלה. נצטרך להגיע מוכנים. זה משחק אחרון בבלומפילד, אנחנו מתגעגעים לאצטדיון עם קהל".

רוני לוי: "את הכסף סופרים במדרגות"

"תמיד יש רצון לנצח את האלופים ובטח עם היריבות שיש בין מכבי ת"א לבין בית"ר ירושלים". כך סיפר הערב רוני לוי לקראת משחק קבוצתו ברביעי. "מעבר לזה לנו הניצחון חשוב עוד יותר כי אנחנו בפלייאוף. לצערי עוד לא ניצחנו ואנחנו מאוד רוצים לנצח".
על המפגש מול האלופה המכהנת, הוסיף לוי: "זאת הזדמנות לברך אותם על האליפות שלהם ואת המאמן שלהם איביץ', על כך שעשו עבודה טובה מאוד. מבחינתנו זה משחק קשה מאוד נגד יריבה חזקה שלא הפסידה השנה. זה מדבר בעד עצמו".
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מול בני יהודה
בית"ר ירושלים מול בני יהודה
אופטימי. רוני לוי
(אלכס קולומויסקי)
לוי סיכם: "את העונה מסכמים בסוף, את הכסף סופרים במדרגות כמו שאומרים. נעשה את הסיכומים ונחשוב מה היה טוב מה היה לא טוב ואז נוכל לדבר על זה".