מהפכה נוספת בהרכב מכבי חיפה לקראת משחק העונה ברביעי (20:45) מול מכבי ת"א. זאת לאחר שגם המאמן מרקו בלבול יודע שהפסד בבלומפילד - יסגור סופית את סיפור האליפות, בטח כשהצהובים מוליכים בפסגה בפער של 9 נקודות.
עופרי ארד ייעדר עקב צהובים ואעיד חבשי צפוי לפתוח לצידו של טרנט סיינסבורי. מאמן הירוקים שוקל אפילו לפתוח עם שלושה בלמים, כשבמקרה כזה רמי גרשון ימשיך לשמור על מקומו ב-11.

1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מאוכזבת
מכבי חיפה מאוכזבת
גם שחקני חיפה יודעים: הפסד - והעונה הסתיימה
(צילום: ראובן שוורץ)

גם בקישור צפויים שינויים: הקפטן נטע לביא, שחסרונו הורגש מאוד בהפסד 2:1 מול הפועל ת"א, ומקסים פלקושצ'נקו, שעלה כמחליף וכבש שער נהדר, צפויים לפתוח ב-11. מי שאמורים לאבד את מקומם הם סנטיהו סלליך, שספג ביקורת קשה על יכולתו, ורז ומאיר. גם בחלק הקדמי עשוי בלבול לבצע שינויים, כאשר מוחמד עוואד או ירדן שועה עשויים לקבל את ההזדמנות.
דולב חזיזה, שנכלל בסגל מול הפועל ת"א אך לא שותף, עשוי ליטול חלק מול הצהובים, אך הוא לא צפוי לפתוח בהרכב. שחקני חיפה מבינים כי מעבר ליוקרה, מדובר במשחק על עונה שלמה. שחקן בקבוצה אמר: "רק ניצחון על מכבי ת"א יחזיר אותנו למאבק על האליפות. התאכזבנו מאוד מהיכולת וההפסד להפועל ת"א - וזה הזמן שלנו לתקן. נעשה הכל להנחיל למכבי ת"א הפסד ראשון העונה".