שביעות רצון גדולה בבני סכנין שהצליחה לחבר אתמול (שבת) ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה, אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה. מי שזכה למירב המחמאות היה בירם כיאל, שמעבר ליכולת על הדשא מפגין מנהיגות גבוהה. "הוא הפך ללהיט החם של המגזר. עשינו דיל ענק ללא ספק כשצירפנו אותו", אמרו במועדון.
בסכנין בונים על ההובלה של כיאל גם במשחק הקרוב, ביום שלישי (20:00) מול קבוצת נעוריו מכבי חיפה, שאתמול השיגה ניצחון על קרית שמונה ונראית כאילו שיצאה מהמשבר שלה. עבור כיאל זו תהיה הפעם הראשונה שבה הוא משחק מול הירוקים מאז עזב אותם לפני כעשר שנים.
1 צפייה בגלריה
כיאל מול ברסקי
כיאל מול ברסקי
כיאל מול ברסקי
(צילום: שרון צור)
הקשר לא הסתיר את ההתרגשות שהמפגש מעורר בו, ואת המוטיבציה העודפת להצליח עם סכנין: "מכבי חיפה זה מועדון גדול ואני מכיר אותם ממש טוב", אמר כיאל. "לא יצא לי לשחק מולם לאורך כל הקריירה. אני עם הרבה ניסיון ומאמין שנעשה את העבודה שלנו ויהיה בסדר. בכל משחק שאני עולה אליו אני רוצה לנצח ולתת את הכל לקבוצה שלי". כיאל שפע מחמאות לקבוצת נעוריו: "חיפה זה מועדון שנתן לי את הכול. יש להם לא מעט שחקנים איכותיים, אבל כרגע אני בסכנין. נבוא לעשות את העבודה מולם כדי להמשיך לעבר המטרה שלנו".
בצל השמחה בסכנין יחלו היום בהכנות למפגש מול חיפה כאשר במועדון שואפים לצאת עם נקודה אחת לפחות או עם ניצחון נוסף שיעלה את הקבוצה למרכז הטבלה.