תחושת קשות נרשמו אמש (ראשון) בבני יהודה לאחר ההפסד 3:1 להפועל כפר סבא ולאקס אלישע לוי.
בני יהודה הצליחה לכבוש ראשונה והייתה ביתרון עד לדקה ה-31, אז השופט שניר לוי החליט להרחיק את מטייה ליוייץ' בצהוב שני מעורר מחלוקת, שעורר את זעמו של הסרבי. זהו אדום שני ברציפות שליוייץ' סופג, ובדרך לחדרי ההלבשה זרק בקבוק מים בעצבים. מרגע ההרחקה המשחק הסתיים עבור המארחת שנעלמה לחלוטין מהמגרש.
4 צפייה בגלריה
מטייה ליוייץ' זורק בקבוק בעצבים
מטייה ליוייץ' זורק בקבוק בעצבים
איבד עשתונות. מטייה ליוייץ'
(צילום: אורן אהרוני)
"מתסכל מאוד, במיוחד אחרי שהמשחק התחיל טוב מבחינתנו", אמר המאמן הזמני תמיר בן עמי בסיום. "עלינו ליתרון ושלטנו במשחק. הגיעה הרחקה מיותרת ושינתה את כל מאזן הכוחות במגרש. כפר סבא השתלטה על המגרש וניצלה את המצבים שקיבלה. זה חבל מאוד מבחינתנו. אני לא מדבר על שופטים, גם אם השופט טעה אז אין מה לעשות. לא היינו צריכים לתת לו סיבה להרחיק את ליוייץ'".
המצב של בני יהודה כלל לא טוב, והיא סופרת כבר משחק שמיני ברצף ללא ניצחון, נתון שצריך להדאיג את הבעלים ברק אברמוב, שלמרות התוצאות לא ממהר למנות מאמן והדבר בא לידי ביטוי על המגרש.
4 צפייה בגלריה
ברק אברמוב ביציע
ברק אברמוב ביציע
גם הוא תקף מילולית את השופט. ברק אברמוב
(צילום: אורן אהרוני)
הקבוצה שלו נראתה אנמית ומפורקת, כשנכון לעכשיו היא מדורגת במקום ה-11 בטבלה, רק שתי נקודות מעל הקו האדום, כשכבר הערב הפועל חדרה יכולה לעקוף אותה אם תנצח את הפועל באר שבע.
גורם במועדון מסר: "ההרחקה של ליוייץ' הייתה מיותרת. השופט עשה טעות וגמר לנו את המשחק. מצד שני, אי אפשר לבוא רק אליו בטענות, אנחנו צריכים להתבייש. לא הגיוני שקבוצה מתפרקת בצורה כזאת אחרי הרחקה של שחקן".
בצד המקצועי, בני יהודה עשתה רכש במהלך הפגרה. עובדייה חטאב ערך בכורה אך לא הרשים. מנגד, אלמוג בוזגלו, שעלה לשחק בחצי השני, ניסה לעזור לקבוצתו אך זה לא הספיק.
בסוף השבוע נחת בארץ אנוונקו אוביורה, קשר ניגרי בן 29, שהגיע למספר ימי התרשמות וצפוי להצטרף לכתומים, שצריכים להתאושש מהר מאוד לקראת המפגש מול מ.ס אשדוד כבר ביום רביעי.
"אנחנו כרגע קבוצת תחתית, גם אם היינו מנצחים היינו בסך הכול חמש נקודות מעל הקו האדום. זה הפסד שמסבך אותנו עוד יותר. נתאושש ממנו ואנחנו עם הפנים קדימה", סיכם בן עמי.

"אלישע הביא איתו אנרגיות חדשות לקבוצה"

הדבר הכי טוב שקרה בהפועל כפר סבא הוא ההגעה של אלישע לוי. מאז שהוא פה, הקבוצה ניצחה פעמיים וסיימה משחק אחד בתיקו. חשובה לא פחות האווירה שהשתנתה. ברביעי כפ"ס תנסה לחבר ניצחון שלישי ברציפות כשתפגוש את מכבי נתניה. "עשינו ניצחון מאד חשוב שיכול לקדם אותנו לאט לאט כלפי מעלה", אמר אלישע לוי בסיום.
4 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
הדבר הכי טוב שקרה לכפ"ס. אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
הרכש החדש דומיטאס שימקוס שנכנס במחצית השנייה, רשם אתמול דקות ראשונות. המאמן אמר: "שימקוס הוא שחקן של תפקיד, לא זוהר. במעט הדקות ששיחק רואים שחקן נבחרת ליטא מסודר עם יסודות טובים. אנחנו מחפשים 3-2 שחקנים שישפרו את החלק הקדמי. לא קל בינואר להביא שחקנים. רוב השחקנים שמביאים הם כאלה שלא שיחקו כמה חודשים. בשוק הישראלי אין הרבה פנויים".
מי שקיבל את רוב המחמאות הוא המגן אביב סולומון, שכבש את השער הראשון ובישל במהלך נהדר את השלישי: "אלישע הסביר לנו כמה המשחק הזה חשוב וכמה אנחנו צריכים לנצח. אני לא זוכר מתי קרה שניצחנו פעמיים ברציפות. אנחנו משתדלים לעבוד קשה ולא להקשיב לרעשי רקע. חושבים ממשחק למשחק וממשיכים קדימה".
על ההתעניינות בו מקבוצות אחרות: "אני נמצא כולי בהפועל כפ"ס ומתמקד בהצלחתה. מה שיהיה בעונה הבאה אלוהים גדול".
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל כפ"ס חוגגים
שחקני הפועל כפ"ס חוגגים
אלישע חיבר אותם. שחקני הפועל כפ"ס חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
טום שלח, שהפך מזמן להיות שחקן הרכב, מקווה להמשכיות: "אין כיף כמו לנצח. מאוד מאוד חיכינו למשחק הזה, בטח כשהיינו במומנטום כל כך טוב אחרי מכבי פ"ת. התחלנו את המשחק פחות טוב וקיבלנו גול, אבל ידענו מה אנחנו שווים. מההתחלה ידענו שננצח במשחק. ברור שהאדום עזר לנו, אבל הקבוצה היותר טובה ניצחה. מאז שאלישע הגיע הוא הביא איתו אנרגיות חדשות, וחיבר את השחקנים יותר טוב".
הבלם עומר דנינו שהחלים מהקורונה קיבל אתמול 15 דקות ובמועדון מנסים להחזירו לפעילות מלאה. גם בן רייכרט הוחלף לקראת הסיום כדי לתת לו מנוחה לקראת יום רביעי.