המאמן ליאור זדה הודיע היום (רביעי) על התפטרותו מאימון הפועל רמת הוןר מהלאומית בגלל "חילוקי דעות מול הנהלת הקבוצה בנוגע לחיזוקה". יגאל אנטבי יחליפו. זדה אימן בעונה שעברה את סקציה נס ציונה וירד עימה ליגה במחזור האחרון של העונה, כשהקבוצה הפסידה 1:0 לעירוני קריית-שמונה.
רמת השרון שסיימה במחזור האחרון בתיקו 0:0 מול המוליכה הפועל נוף הגליל נמצאת במקום הרביעי ועדיין בתמונת מאבקי העלייה. היום היה אמור להתקיים אימון של הקבוצה, וזדה הודיע כי לא יגיע.
2 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
ליאור זדה
(צילום: ראובן כהן)
2 צפייה בגלריה
יגאל אנטבי על הספסל
יגאל אנטבי על הספסל
אנטבי
(צילום: אורן אהרוני)
בהודעה ששלח לשחקניו כתב המאמן: "שחקנים יקרים. ראשית אני מתנצל שלא אגיע להיפרד הערב. אני חלש בפרידות וחשבתי שלא נכון לייצר עוד דרמות למרות שהיה מתבקש ללא ספק להגיע. לעצם העניין, למרות חברות יקרה מאד והמון הערכה ביני ובין ההנהלה (שתישמר בוודאות) התגלו בינינו חילוקי דעות בעניין הרכש, שחרורים ומטרות להמשך, היה רצון של כולנו לפתור את הדברים אך לא הצלחנו וראינו אחרת את ההמשך".
"מבטיח ואעמוד בזה להיפרד מכל אחד ואחד מכם באופן אישי. רוצה להודות לכם על תקופה מיוחדת שרק אנחנו יכולים להבין כמה היא מיוחדת. תקופה מאתגרת, מהנה עם הרבה גאווה וחוויות של כמה עונות ביחד".