מכבי חיפה פתחה את עידן ברק בכר עם הפסד 2:1 להפועל נוף הגליל במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2020/21. הירוקים אירחו בקצף את הקבוצה מהלאומית והמאמן הטרי העלה במחצית הראשונה הרכב שכלל מספר גדול של שחקני בית וכאלה שחזרו מהשאלות. גם ירדן שועה פתח ב-11.
עודד צ'וקול קיבל כדור ארוך מהשוער שגיא מלול כדי להעלות את האורחת ליתרון (23). לקראת סיום המחצית הראשונה חביב אללה עבר את טרנט סיינסברי וקבע 0:2 (36).
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה עם הכדור
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. משחק ראשון על הקווים
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
במחצית השנייה בכר החליף את ההרכב, אבל זה הספיק רק לשער מצמק. דולב חזיזה החל במהלך, מוחמד עוואד בעט לקורה ומקסים פלוקשצ'נקו כבש (71). שער של עוואד גם נפסל לפני כן בגלל נבדל (58).
הפועל תל אביב עם הפסד שני ברציפות בהכנה שלה, הפעם 2:0 מול הפועל כפר שלם מהלאומית. הרכש הטרי ארמנדו קופר פתח במרכז הקישור ואילו עומר בראון נכנס במחצית השנייה. גם ניב סרדל ועדן הרשקוביץ' קיבלו דקות מקלינגר. תומאס פרינס כבש את השער הראשון (76), תומר בנבנישתי הכפיל (86). זה היה משחק ההכנה השני של האדומים, אחרי שביום שלישי האחרון ספגו 2:1 מבני יהודה.
הפועל חדרה גברה 2:3 על הפועל רעננה, שהוליכה 0:1 דקה ו-10 שניות מהפתיחה בעקבות שער של גיא כהן, אקס חדרה. אסי גומה השווה (16), ריף מסיקה הפך (47) ובן סביר מרעננה השווה (68) ל-2:2. ירדן כהן כבש (78) את שער הניצחון לחדרה. השוער אוסטין אג'ידה, שעזב את הפועל חדרה אחרי שלוש עונות, הצטרף לסקציה נס ציונה שירדה לליגה הלאומית.
3 צפייה בגלריה
הפועל חדרה
הפועל חדרה
הפועל חדרה חוגגת
(צילום: שלומי גבאי)