בהפועל כפר סבא תולים תקוות בהגעתו של אלישע לוי לקבוצה, ומקווים לראות שיפור מצד השחקנים כבר במשחק הבכורה של המאמן החדש בשבת מול הפועל תל אביב. "מדובר במשחק הכי חשוב שהיה לנו עד עכשיו", אומרים במועדון.
אלישע לוי התייחס להגעתו למשימה הקרובה: "הכניסה שלי היתה חלקה וטובה. הגעתי לקבוצה שאני מאמין בה, כל הנוגעים בדבר עושים את מה שצריך כדי שהקבוצה הזו תלך קדימה. נמשיך להתמודד על המטרות למרות הסיטואציה אליה נקלענו. הכי חשוב כעת זה המפגש הקרוב".
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
לוי התייחס גם להתרשמות הראשונית וליריבה בשבת: "לכל שחקן בסגל יש את ההזדמנות להוכיח את מקומו. במשחק הקרוב זו הזדמנות עבור כמה שחקנים שיקבלו צ'אנס. כל מי שעומד לרשותנו מודע לאחריות ואנחנו מאמינים שבהתאמות הנכונות נוכל לקחת נקודות במשחק הזה".
מי שיחזור לסגל אחרי העדרות ארוכה בגלל פציעה הוא השוער איתמר ישראלי, שאמר: "יש התרגשות עם מאמן חדש. יש מוטיבציה רבה להוכיח. אנחנו מתחילים להבין את הכוונות ודרך העבודה ומלאים באופטימיות".
2 צפייה בגלריה
איתמר ישראלי
איתמר ישראלי
"יש התרגשות עם מאמן חדש". איתמר ישראלי
(צילום: אורן אהרוני)
ישראלי התייחס להפועל ת"א: "המשחק בשבת חשוב מאד. נגיע צנועים ומרוכזים בעצמנו על מנת להוציא תוצאה טובה עבורנו. אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק כחשוב ביותר. אני מאמין בנו השחקנים שניתן את הכל על המגרש והתוצאות יגיעו".
הבלם סודיק אטאנדה, שהורחק במשחק האחרון מול הפועל קריית שמונה יעדר. גם עומר דנינו שמחלים מנגיף הקורונה לא ייכלל בסגל. טל מכלוף בספק ובקבוצה ינסו להכשירו. הקפטן עומר פדידה ימשיך להיעדר וגם מאור ג'רסי אינו כשיר. בן רייכרט ואביב סולומון, שלא שיחקו מול ק"ש בגלל צהובים, צפויים לחזור להרכב.