רגע לפני כניסת השנה החדשה, בית"ר ירושלים מתחזקת. בקבוצה הודיעו הערב (שישי) על החתמתו של מתאוסיניו, קשר ברזילאי בן 22, לחמש שנים.
מתאוסניו שיחק כל הקריירה באמריקה מיניירו, אך הקבוצה בילתה בשנים האחרונות בעיקר בליגת המשנה בברזיל, ומלבד שתי עונות בהן רשם 35 הופעות בסך הכל וכבש שני שערים בלבד, הוא לא זכה להצלחה גדולה במיוחד בליגה הבכירה. 103 הופעות בסך הכל היו למתאוסיניו במדי אמריקה - הוא כבש בהן 11 שערים ובישל שבעה נוספים. מעבר לכך, הקשר שיחק פעמיים בנבחרת ברזיל עד גיל 20.
2 צפייה בגלריה
מתאוסיניו
מתאוסיניו
חיזוק לסגל. מתאוסיניו
(צילום: בית"ר ירושלים)
מבית"ר נמסר: "החתמתו של מתאוסיניו ממשיכה את הקו של המועדון בהחתמת זרים צעירים, הרעבים להוכיח את עצמם. אנחנו עוקבים אחריו כבר תקופה ארוכה ושמחים מאוד שההחתמה יצאה על הפועל. הוא צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים".
הבעלים משה חוגג העלה פוסט לאינסטגרם ובו הודיע כי החליט לבטל את הקנס לשחקנים שהוטל עליהם בעקבות ההדחה המפתיעה ממוקדמות הליגה האירופית על ידי טאוטה האלבנית, משחק שהביא לפיטוריו של המאמן רוני לוי ולעזיבתו של המנהל המקצועי יוסי בניון.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
ביטל את הקנס. משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
חוגג כתב: "בפרוס עלינו השנה החדשה, החלטתי להשאיר את האנרגיות הרעות מאחור בכל ההיבטים, אני מבטל את הקנס לשחקנים, מסתכל קדימה ומתרגש מהעתיד. אנרגיות טובות לכולם, אהבת חינם ומלא מלא גולים יפים".