בית"ר ירושלים הודיעה לאנטואן קונט: "אינך משתייך לסגל הקבוצה". הבלם, שטס לצרפת לנהל את ענייני המשפט שלו, מסר למועדון שלא יוכל לחזור לישראל היום (שני) מכיוון שהוא עסוק. בעקבות כך שלחה הנהלת המועדון מכתב בו היא מודיעה לו כי התנהלותו החל מתחילת עונת המשחקים הנוכחית ועוד לפני כן לרבות אי הגעתו לישראל במועד שנקבע לו, הן בתחילת העונה והן כעת, מהווים כולם הפרת חוזה.
מוקדם יותר הבוקר פרסמו כי ניקו אולסק סיכם עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. הקשר הישראלי-ארגנטינאי בן ה-29 שמגיע מוואלבייק ההולנדית, ינחת בארץ בימים הקרובים ויחתום לאחר שיערוך בדיקות רפואיות. אולסק יצטרף אל הסגל של דראפיץ׳ וברדה, תחתם שיחק כ-4 שנים במכבי נתניה.
2 צפייה בגלריה
ניקו אולסק
ניקו אולסק
יחזור למדים הצהובים שחורים. ניקו אולסק
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
אולסק
אולסק
יגיע עד סוף העונה הנוכחית
(צילום: בית"ר ירושלים)
בבית"ר יחכו הערב להגעתם של הרכש החדש מרקו יאנקוביץ', ולמתאוסיניו שיעלו על טיסת חילוץ מפרנקפורט. השניים קיבלו אישור מיוחד לנחיתה בישראל, וכמו שכתב הבעלים משה חוגג בטוויטר שלו אתמול: "חוץ מביבי, כל הממשלה הייתה עסוקה היום בלאשר כניסה למתאוסיניו ויאנקוביץ'". בעקבות זה, הקבוצה הבהירה לבלם דיוגו ורדסקה כי בכוונתה להקפיאו בהתאחדות לכדורגל על מנת לפנות מקום לרישומו של המונטנגרי.
בנוסף, לאחר שהצליחו לדחות גם את המשחק נגד בני יהודה, שאמור היה להתקיים היום בערב, בקבוצה יודעים שביום חמישי הקרוב ייאלצו להתמודד מול מכבי נתניה ולהתאושש מפגרת הקורונה שעברה על המועדון. לצהובים יש כעת שלושה משחקי השלמה - הראשון נגד בני סכנין שנדחה עוד לפני התפרצות הקורונה במועדון, וכעת התווספו לרשימה גם משחקים נגד מכבי פתח תקווה והכתומים של יוסי אבוקסיס.
פורסם לראשונה: 09:47, 08.02.21