ארנסטס שטקוס חתם הערב (רביעי) לשנתיים בהפועל תל אביב. שוער הפועל באר שבע בעונה החולפת, ירוויח 140 אלף דולר לעונה. הליטאי (35) יחבור לניר קלינגר, המאמן עימו זכה בגביע המדינה בהפועל חיפה לפני שלוש עונות. שטקוס קיבל פיצוי ממחזיקת הגביע הטרייה וישחק אצל האדומים, ששחררו את השוערים אריק ינקו שעבר למכבי פ"ת ויואב ג'רפי שחתם בהפועל חדרה. בסך הכל רשם השוער הליטאי 83 הופעות בליגת העל.
שטקוס אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להגיע להפועל תל אביב. כששיחקתי באירופה, לפני שהגעתי לישראל, שמעתי על הפועל. זה שם גדול בליטא וראיתי אותם משחקים במפעלים האירופיים. אני שמח על ההזדמנות לעבוד שוב עם המאמן שהביא אותי לישראל ולא יכולתי לסרב לכך. אני גאה להגיע למועדון חשוב עם מסורת, המטרה שלי היא לזכות בתואר עם הפועל".
1 צפייה בגלריה
ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס. חוזר לשתף פעולה עם קלינגר
(באדיבות הפועל ת"א)
עומרי בן הרוש נמצא במתחם האימונים בוולפסון וצפוי לחתום אף הוא. המגן השמאלי יחזור לשחקן בישראל אחרי שמיעט לשחק בלוקרן בעונה החולפת. גם הקשר ניקו אלוסק, שסיין את דרכו במכבי נתניה, נמצא במשא ומתן עם האדומים ועשוי להצטרף בקרוב. החלוץ מייקל אולהה שלא הרשים בתקופה הקצרה שלו בהפועל ת"א, יעבור להפועל כפר שלם שעלתה לליגה הלאומית.
מי שחוזר למועדון בו כיכב במשך רוב הקריירה הוא סלים טועמה. אגדת העבר של הפועל, ישמש כעוזרו של ניר קלינגר. הוא יחליף בתקפיד את דן רומן.