חמישה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-27 בליגה הלאומית. במוקד עמד הניצחון 0:1 של הפועל נוף הגליל על הפועל פתח תקווה. החבורה של ירון הוכנבוים חזרה למקום השני ואספה 3 נקודות לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון. היא מרוחקת נקודה אחת בלבד מהפועל ירושלים שתשחק ביום שני מול הפועל עכו. פתח תקווה מצד שני ירדה למקום האחרון בטבלה. דייוויד אקווה הבקיע את השער היחיד במשחק (65). מתאוס לימה קרוז החמיץ פנדל למארחת (31).
הפועל איכסל של אלירן חודדה התאוששה גם כן עם 1:4 מרשים על בית"ר ת"א/ בת ים בחוץ. איכסל מדורגת כרגע שלישית ורחוקה חמש נקודות מהמקום שמוביל לליגת העל בסיום העונה. טימור אביטן (8 ו-56) וניר אברג'יל (23 ו-38) תרמו צמדים. אמיר ברקוביץ' הבקיע שער כבוד (84), מייקל צ'ילאקה הורחק (52).
1 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים. נוף הגליל שוב שנייה
(צילום: אורן אהרוני)
כפר קאסם נותרה בלתי מנוצחת מאז מונה שלומי דורה למאמן. הקבוצה ניצחה 0:1 את אום אל פאחם בחוץ וברחה מהתחתית עם משחק ליגה שמיני ללא הפסד. מוחמד חטיב נגח את השער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+1).
הפועל כפר שלם נותרה ב-10 שחקנים, אבל רשמה 0:1 בחוץ על הפועל רעננה. כפר שלם אמנם כבר לא אחרונה, אבל עדיין שקועה מתחת לקו האדום. אוהד חזוט הורחק כבר אחרי 17 דקות, אך האורחת נהנתה משער של רוי מליקה (54). אמרי וולשמן החמיץ פנדל בצד השני (9).
אחי נצרת ניצחה 1:2 את רמת השרון בחוץ. מייקל אומוה (12) וספוואן חילו (64) הבקיעו. סלומון דניאל השווה זמנית (27). ביום שני: הפועל עפולה - נס ציונה; הפועל ראשל"צ - הפועל רמת גן; הפועל ירושלים - הפועל עכו.