בית"ר ירושלים תארח מחר (חמישי, 20:00) את בני יהודה באצטדיון טדי, במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-19. בית"ר חייבת לנצח בכדי להשאיר לעצמה סיכוי כלשהו להיכנס לפלייאוף העליון.
"עברנו דברים לא נעימים בשני המשחקים האחרונים", אמר מאמן בית"ר, סלובודן דראפיץ', במסיבת העיתונאים. "אין לנו זמן להוריד את הראש, אלא רק להסתכל קדימה ולהסתכל רק על הנקודות הטובות".
2 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
יערוך את הופעתו ה-200 במדי בית"ר. קריאף
(צילום: בית"ר ירושלים)
"יש עוד שלושה משחקים ותשע נקודות בקופה ואנחנו רוצים לחשוב כמה שיותר גבוה", הוסיף דראפיץ'. "אל תשכחו שיש לנו גם משחק גביע נגד מ.ס אשדוד, כך שאנחנו מסתכלים בשיא הרצינות אל המפגשים הללו".
"אין לנו ניסיון כמאמנים להתמודד ככה עם הקורונה, זאת פעם ראשונה שאנחנו מרגישים את זה על בשרנו. רק אחרי זה אנחנו יכולים לבוא ולהגיד כל מיני דברים. מה הפלוסים ומה המינוסים".
2 צפייה בגלריה
אימון בית"ר ירושלים
אימון בית"ר ירושלים
משחק חשוב מול בני יהודה. דראפיץ'
(צילום: אלכס קולומוסקי)
"יש לנו מחר משחק שהוא סופר-חשוב מבחינתנו", הודה אופיר קריאף. "אנחנו מייצגים פה איזשהו משהו, מועדון בסדר גודל של בית"ר ירושלים שהוא גדול ועוצמתי. אנחנו צריכים לכבד את החולצה שאנחנו לובשים".
קריאף יערוך את הופעתו ה-200 במדי בית"ר: "זה משהו שכנער אתה רק יכול לחלום עליו. אין ספק שזה משהו מאוד מרגש מבחינתי. אני מקווה שעוד שחקני בית יצמחו ויציינו הופעות כאלה ואפילו יותר".