שר התרבות והספורט חילי טרופר הודיע היום (ראשון) כי מגבלת הצופים באולמות ומגרשי הספורט תוסר לחלוטין בתאריך 6 במאי בכפוף לנתוני התחלואה ואישור הממשלה. המשמעות היא כי משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום א' ה-9 במאי יתקיים מול בלומפילד מלא ב-30 אלף צופים, וכמו גם חצי גמר הגביע בין השתיים שייערך בבלומפילד שלושה ימים מאוחר יותר.
"כמו בכל פעימה, גם הפעם אנו ממשיכים בהרחבת תפוסת הקהל במגרשי הספורט ובאולמות התרבות. אנו נגיע למספרים שרק לפני כחצי שנה יכולנו לחלום עליהם והכל בזכות שיתוף הפעולה הנהדר מהציבור. אנו שמחים מאוד שמשרד הבריאות נענה לדרישתנו והסיר את ההגבלה באולמות התרבות ובמגרשי הספורט על פי התו הירוק", אמר השר טרופר.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א. יוכלו למלא את בלומפילד
(צילום: עוז מועלם)
"כולי תקווה שחודש מאי, שידוע בספורט העולמי כחודש של הכרעות ובעולם התרבות כפתיחת קיץ של מופעי תרבות גדולים, ילווה עם עשרות אלפי צופים שייהנו מהפתיחה הרחבה", סיכם טרופר.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון אמר: "שיתוף הפעולה בין משרדי הספורט והבריאות מאפשר לנו לחזור למה שעד לא מזמן נראה דמיוני. האחריות שמגלה הציבור הישראלי הופכת את אצטדיוני הכדורגל שלנו לזירה שמדינות רבות בעולם, ארגוני כדורגל מובילים, לומדים בניסיון להבין כיצד חוזרים למראות ולקולות של טרום עידן הקורונה. אני מברך את שר הספורט על עשייה רציפה ונחושה לטובת הענף פעם אחר פעם ושמח על כך שחצאי גמר גביע המדינה והגמר יוכלו להתקיים אל מול יציעים מלאי חיים ותוססים".