מינהלת הליגות הודיעה הבוקר (שלישי) על הקדמת המשחק הערב בין בני סכנין למכבי חיפה מ-20:00 ל-17:00, זאת בעקבות הסגר הלילי על העיר סכנין שנחשבת לאדומה מבחינת תחלואת הקורונה בה.
מדובר במשחק מוקש עבור הירוקים, מול החבורה מהמגזר שמתחילה להתחבר ולשחק כדורגל טוב. יהיה זה מפגש מעניין בין בירם כיאל, אקס הירוקים, ששיחק שנים ארוכות מעבר לים ונחת במפתיע בסכנין. הקשר לא הסתיר את רצונו לשוב לחיפה, אך זה לא קרה.
3 צפייה בגלריה
בירם כיאל בפעולה
בירם כיאל בפעולה
כיאל (משמאל). יתרגש?
(צילום: ראובן שוורץ)
ההפסד של מכבי ת"א אתמול לאשדוד (3:2) גרם לכך שניצחון על סכנין יגדיל את הפער בין הצהובים לקבוצתו של ברק בכר לשבע נקודות. בחיפה רואים במכבי ת"א כיריבה העיקרית על תואר האליפות, שואבים עידוד רב מהיכולת החלשה של הצהובים מתחילת העונה ומאמינים שהם יכולים סוף סוף להניף את הצלחת.
בכר ישמור על ההרכב שניצח בשני המחזורים האחרונים את בית"ר ירושלים ואת ק"ש, וגם שמר על רשת נקייה. משמעות הדבר היא שג'וש כהן ימשיך בין הקורות, עופרי ארד ובוגדן פלאניץ' יהיו צמד הבלמים, כאשר מעמדו של אעיד חבשי נפגע מאוד. סאן מנחם ורז מאיר יפתחו באגפים, מה שישאיר שבוע נוסף את טאלב טואטחה וארנסט מאבוקה על הספסל.
3 צפייה בגלריה
ארנסט מאבוקה
ארנסט מאבוקה
מאבוקה. שוב על הספסל
(צילום: עוז מועלם)
בקישור, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני ונטע לביא ינהלו את המשחק, דולב חזיזה, צ'ארון שרי ובעיקר ניקיטה רוקאביצה, שעומד על רצף של 12 משחקים בהם כבש, יהיו בחלק הקדמי.
העזיבה של פול גרובס עוזרו של ברק בכר שהגיע למועדון בתחילת העונה שעברה לא גרמה לרעידת אדמה ולחץ בצוות המקצועי. בקבוצה לא צפויים לצרף איש צוות נוסף ויסתפקו בזה הקיים.

"בירם הוא נכס בסכנין, זה מפגש פיקנטי עבורו"

בסכנין קיבלו בהבנה את ההודעה שהתקבלה הבוקר מהמינהלת, ובצל השינוי בשעה, בקבוצה השלימו את ההכנות למפגש מול הירוקים כשהמטרה היא להשיג ניצחון שלישי ברציפות שיעלה את הקבוצה למרכז הטבלה.
כיאל, שבארץ שיחק רק בחיפה, יפגוש אותה עכשיו לראשונה כשחקן יריב. "בירם הוא נכס בסכנין. מול חיפה זה נחשב למפגש פיקנטי עבורו ואין ספק שהוא כמו כולנו ירצה לצאת בסוף הערב עם מלוא הנקודות", אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
"מצפה לנו שבוע קשה". ניסו אביטן
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן ניסו אביטן שוחח עם השחקנים וביקש מהם לשמור על המומנטום ולהיזהר מההתקפה "הקטלנית" של היריבה. אביטן התייחס למפגש הערב כשאמר: "אנחנו בתקופה טובה, חשוב שנמשיך לאגור נקודות. מצפה לנו שבוע קשה עם מפגשים מול יריבות איכותיות כמו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. חיפה מצוינת והיא מוכיחה את זה כל שבוע מחדש, אבל אנחנו רוצים להמשיך את הרצף שלנו. אני שמח שסיימנו את שני המשחקים האחרונים עם רשת נקייה. אנחנו מנסים לשפר את יחס השערים שלנו, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לאגור נקודות".
אביטן התייחס גם למפגש המצפה לכיאל: "בירם הגיע לפה בתור שחקן בכיר והוא נכנס במהרה לכושר משחק. אנחנו מקווים שהוא ימשיך להוביל אותנו להצלחות".
מי שיחסר הערב מהסגל הוא הבלם חסן חילו כאשר, איהאב גנאים, שנמצא בספק, יעבור מבחן כשירות.