3 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
(צילום: מכבי חיפה)
חלוץ חדש למכבי חיפה. גודסוויי דוניו חתם הערב (שבת) לשנתיים במועדון וצפוי לערוך בשעות הקרובות את אימון הבכורה שלו בקבוצה.החלוץ הגנאי בן ה-25 נחת בישראל השבוע, עבר בדיקות רפואיות והירוקים מחזיקים גם באופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות.
דוניו יהיה הזר השישי של חיפה, כאשר סאקו טורה יושאל לעירוני קריית שמונה. הוא יעבור בדיקת קורונה, כמו כל שחקני הסגל, ויירשם למשחק מול טוטנהאם. גורם בחיפה אמר: "בימים לא פשוטים, על אף האפשרות לבוא ולהגיד הליגה הוקפאה כעת בגלל הקורונה, אין קהל, המצב הכלכלי לא טוב, בוחר המועדון ויעקב שחר בראשו דווקא בימים אלו להנחית עוד שחקן זר. זו אמירה בפני עצמה שרוצים להשיג את המטרות ולא חוסכים לשם כך".
3 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
בונים עליו בחיפה. גודסוויי דוניו והחולצה החדשה
(צילום: מכבי חיפה)
בגיל 17 הגיע דוניו לקבוצת הנוער של מנצ'סטר סיטי - ואחרי שנתיים נשלח להשאלה לדיוגארדן ופאלקנברג השבדיות. ב-2016 שוחרר וחתם בנורדשלנד הדנית, שם רשם 26 שערים ב-75 הופעות בארבע עונות. בינואר האחרון הושאל לדינמו דרזדן מהליגה הגרמנית השנייה, ולא ממש הרשים. הגנאי שיחק רק שבעה משחקים, לא מצא את הרשת, אך בישל שלושה שערים.

שועה יתאמן לבד ולא ימריא ללונדון

"ירדן הוא חלק מהמועדון שלנו. אמנם הוא ביקש לעזוב, אך לא מתנהל משא ומתן עם אף קבוצה ואין שום סיכום בנוגע להעברה כלשהי", אמר גורם במועדון בנוגע לעתידו של ירדן שועה. חיפה, ששבה מרוסיה, מתכוננת לטיסה ללונדון ונכון לעכשיו כולם נמצאים בבידוד בקפסולה ויעברו בדיקות קורונה במוצאי כיפור.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
לא יטוס ללונדון. ירדן שועה
(צילום: יאיר שגיא)
מהקבוצה נמסר: "ירדן לא שהה עם הקפסולה הזו כעשרה ימים, ומתוך הקפדה יתרה, הוא ישוב למסגרת האימונים עם שובנו מלונדון ולאחר שיעבור בדיקת קורונה פרטית. בתקופה זו ירדן נמצא בקשר עם אנשי הקבוצה, מקבל תכנית אימונים פרטנית ושומר על כושר".