בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, מתכוון לאסור כניסה של חלק מראשי לה פמיליה בשני המשחקים האחרונים של העונה באצטדיון טדי, נגד בני סכנין בשבת ולאחר מכן נגד הפועל חדרה, זאת אחרי שגם במשחק אמש בסמי עופר נגד הפועל חיפה (3:1) הוא ובני משפחתו ספגו קללות.
חוגג היה נסער בסיום המשחק בשל הקללות שהוא, אישתו ובתו ספגו, יחד עם קללות של חלק מהאוהדים של בית"ר כלפי השופטת הטרנסג'נדרית ספיר ברמן. אחרי שמנע כניסה של מספר מצומצם של חברי לה פמיליה מהמשחק הביתי הקודם של בית"ר ופנה לבית המשפט, הוא החליט הפעם לתבוע אישית אוהדים מהארגון.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
המאבק בלה פמיליה ממשיך. משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ארגון 'לה פמילה'
ארגון 'לה פמילה'
ארגון לה פמיליה
(צילום: יואב דודקביץ')
לפני שני משחקי החוץ האחרונים של המועדון, אתמול מול הפועל חיפה ומול הפועל ת"א בחודש שעבר, חוגג פנה לקבוצות הללו וביקש שלא להכניס את חברי לה פמיליה, אולם נענה בשלילה. כעת הוא שוקל לתבוע גם את המועדונים בשל פגיעה בתדמית. "חוגג לא מצליח לנהל את המועדון שלנו כבר שלוש שנים, ואז פונה אלינו שלא נכניס אוהדים שלו בצורה בלתי חוקית", אמרו גורמים בהפועל ת"א. "הוא היה גיבור גדול עם החיבוק ללה פמיליה, שיסתדר איתם, לנו יש את הבעיות שלנו".
חוגג לא מוותר וינסה לרתום את המינהלת וההתאחדות במאבק שלו, אולם לא ברור אם מדובר במהלך חוקי על רקע חופש הביטוי וחופש התנועה.
3 צפייה בגלריה
עידן ורד מתרשם מהלק של ספיר ברמן
עידן ורד מתרשם מהלק של ספיר ברמן
עידן ורד מתרשם מהלק של ספיר ברמן
(צילום: עוז מועלם)
"בתחילת הדרך חוגג עטף אותנו, נתן לנו כל דבר אפשרי, עשה איתנו הסכמים, התקפל על כל דבר, כבר לא היה לנו נעים", אמרו בלה פמיליה. "עכשיו, אחרי שעשה כל טעות אפשרית ועבד על כולם עם שייח לא קיים ורק יצר בלגן וכשל בכל החלטה, הוא מנסה להפיל את זה עלינו. היינו לפניו ונהיה אחריו".
אחרי התבוסה להפועל חיפה שהורידה את בית"ר עד למקום העשירי, במועדון יחלו בהכנות לקראת העונה הבאה. עידן ורד, שעדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה, העביר ביקורת על חוגג: “הבעלים אמר לי לפני חודש שאני ממשיך, מאז לא דיברנו. אשמע מה יש להם להציע לי. יש לי כמה וכמה הצעות, אבל קודם כל אראה מה ההצעה של בית"ר. אם לא, גם טוב. מה שיהיה טוב לבית"ר ירושלים, קודם כל".
אלירן עטר עשוי לעזוב, וגם אם יוחלט להמשיך איתו הוא יתבקש לקצץ בכמחצית משכרו. חוגג מכוון למינוי מאמן זר ומנהל מגעים עם סוכנים, אולם לא פוסל אפשרות שבסופו של דבר יוחתם מאמן ישראלי, כשאחד השמות שהועלו הוא של מאמן עירוני קריית שמונה, קובי רפואה.