"אלה בדיוק הדברים שציפינו לקבל מירדן שועה. אצלנו הוא מרוכז רק בכדורגל כי הוא מבין שיש פה ותיקים דומיננטיים ולא עושה מה שעשה בקבוצות אחרות", בבית"ר ירושלים החמיאו לחלוץ, שכבש אמש (א') בטרנר את שער הליגה החמישי שלו העונה ב-1:1 מול הפועל באר שבע.
בקבוצה מתחו ביקורת על איבוד הכדור הלא אחראי של ניקו אולסק בדקות הסיום שהוביל לשער השוויון: "חוסר אחריות, במקום להעיף כדור ליציע ולתת לנו לסיים עם ניצחון ופלייאוף עליון, הוא גרם לשוויון של רותם חטואל", אמרו במועדון. אוראל דגני, שלא שיחק מול ב"ש והיום התגלה שהוא סובל מקרע בשריר, ייעדר כחודש מהמגרשים. גם תמיר עדי יחמיץ תקופה דומה.
4 צפייה בגלריה
דגני רודף אחרי שרי
דגני רודף אחרי שרי
מכה לבית"ר. אוראל דגני
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ירדן שועה חוגג
ירדן שועה חוגג
ירדן שועה. מרוכז בכדורגל
(צילום: אורן אהרוני)
שועה כבש את שערו החמישי בליגה, כשיש לו עוד שניים בגביע מול הפועל עכו ושלושה בישולים, אבל בבית"ר גם החמיאו לשלושה שחקנים נוספים: הרכש המונטנגרי מרקו ינקוביץ' שמתחיל להוריד חלודה ולהציג יכולת טובה ואופיר קריאף ששיחק כבלם לצד אור זהבי שהציג יכולת חלשה, והצליח להיות המנהיג של ההגנה, ויחד איתם משחק הלחימה של הקפטן עידן ורד.
בבית"ר היו סופר מאוכזבים מהתיקו נגד באר-שבע, כשהם הציגו יכולת טובה יותר במשחק. "היינו שווים ניצחון בטרנר, אבל עכשיו יש לנו חמישה משחקים עד לתום העונה הסדירה והכל תלוי בנו", אמרו במועדון וגם עקצו את האקס רוני לוי. "הוא ראה מקרוב את אביאל זרגרי שהוא התעקש לא לשלב במשחקי הפלייאוף בשנה שעברה, והבין כמה הוא טעה שלא שיתף אותו". אגב, החתימה של לוי בבאר-שבע חסכה למועדון 300 אלף שקלים.
כבר בחמישי הקרוב תשחק בית"ר מול האחרונה בני סכנין, ועד לתום העונה הסדירה יש לה עוד משחקים מול קבוצות תחתית, הפועל כפר סבא ובני יהודה.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי. הוציא תיקו מול האקסית
(צילום: אורן אהרוני)
"היה משחק טוב שלנו, הקבוצה הייתה מחויבת, רצה ועבדה, שתי טעויות שלנו הביאו גם לפנדל וגם לספיגת גול, הגענו להמון מצבים. חייבים להיות יותר מרוכזים. יש עוד חמישה משחקים, חמישה גמרי גביע, אנחנו נעשה הכל כדי להביא את המועדון הזה למקום שהוא צריך להיות בו ואנחנו נעשה את זה", אמר המאמן שי ברדה. "אני לוקח מהמשחק את הגישה של הקבוצה, הקבוצה רצתה, עבדה, הגענו להמון מצבים. לא ראיתי עוד את הסטטיסטיקה, אבל הגענו לאינספור מצבים ואם אנחנו נמשיך ככה אנחנו נהיה בדרך הבטוחה".
לקראת המשחק בחמישי נגד סכנין בטדי: "זה לא עוד משחק, ואנחנו צריכים לדעת מעכשיו להגיע לסיטואציה שאנחנו מאוששים את השחקנים כמה שיותר מהר, מביאים אותם כמה שיותר טריים לעוד גמר גביע".
4 צפייה בגלריה
שועה וברדה
שועה וברדה
שי ברדה: "יש לנו עוד גמר גביע"
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שעצר את הפנדל של ז'וזואה בעקבות טעות גדולה שלו, אמר איתמר ניצן בסיום: "כולם נתנו מאה אחוז, בגלל זה אנחנו נראים ככה במשחקים האחרונים, וקצת צוברים יציבות מסוימת. אם נמשיך ככה אני מאמין שנצליח להשיג את המטרות שלנו העונה". על הפנדל הוסיף: "הייתי חייב לכפר על הטעות שלי, אני גרמתי לפנדל והרגשתי מחויבות מסוימת לתקן את הטעות הזאת. שמח שהצלחתי. אנחנו כבר עם הפנים לסכנין".
"אנחנו חייבים ללמוד מהמשחק הקודם מול סכנין, שלא היה טוב", הוסיף השוער. "ללמוד מהטעויות, ולנצח במשחק הזה. אם אנחנו לא ננצח, הסיכויים שלנו לעלות לפלייאוף יפחתו משמעותית. זו ההזדמנות האחרונה שלנו ואני מאמין שאם נמשיך לשחק ככה, נעשה את זה".
פורסם לראשונה: 07:39, 01.03.21