יומיים לפני פתיחת האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום, דור מיכה ועומר אצילי לא זומנו למבדקים הרפואיים של האלופה, שעד כה זימנה אליהם את כל בעלי החוזה.
נראה כי בשלב הזה אין עדיין החלטה של הבעלים מיץ' גולדהאר האם להחזיר לאימונים את השניים, שהוצאו לחופשה עם חשיפת פרשת הקטינות. במידה שהם לא יזומנו לאימון בשלישי הקרוב, נראה כי תהיה פה אמירה ברורה, אולם בשלב הזה עוד מחכים לתשובות מקנדה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
היחידים שלא זומנו לבדיקות. מיכה ואצילי
(צילום: עוז מועלם)
ייתכן שאת אימוני הקבוצה הראשונים יעביר מאמן הכושר יוסי זיגדון, זאת מאחר שחודש לפני פתיחת הקמפיין האירופי של האלופה הישראלית והסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות (אם בכלל יתקיים כזה בשל מגבלות הקורונה), אין עדיין מאמן למכבי, כשאם אכן יהיה זר ויגיע מחו"ל, הוא גם יצטרך להיות בבידוד של שבועיים.
במכבי בעיקר מחכים להחלטות של גולדהאר, והפעם נראה כי הקיץ הזה שונה לגמרי בהתנהלות. לא רק מיכה ואצילי והמאמן הבא, אפילו שחקנים שסיימו חוזים, שרוצים אותם לקראת העונה הבאה, כמו איתי שכטר, אייל גולסה והקפטן שרן ייני, לא קיבלו אפילו הצעה לקראת חידוש האימונים.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
במכבי מחכים לתשובות מקנדה. מיץ' גולדהאר
(צילום: מכבי תל אביב)
בגזרת הזרים יפתחו את האימונים אנריק סאבוריט ואנדרה ז'ראלדש יחד עם השוער אנדראס יאניוטיס. המגן הפורטוגלי לא מחזיק בחוזה אחרי שהושאל מספורטינג ליסבון, כשהוא נותר בארץ אחרי סיום העונה.
"זה הקיץ הראשון במכבי שישנה אי ודאות כזו גדולה", אמר שחקן במועדון. "אבל לך תדע מה יהיה בעוד יומיים, אימון פתיחת העונה בשלישי יענה על הרבה שאלות".