בית"ר ירושלים כבר חושבת על העונה הבאה. הקבוצה נמצאת על סף סיכום עם החלוץ גלאופילו האסלביינק בן ה-20, קרוב משפחתו של שחקן עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע לשעבר, נייג'ל האסלביינק. הצעיר הסורינאמי צפוי להגיע בקרוב ארצה, אבל לא ישחק עם הירושלמים בעונה הנוכחית.
האסלביינק שיחק תקופה מסוימת בנוער של עירוני קריית שמונה, כשקרוב משפחתו כיכב בבוגרים. לאחר מכן עבר לטורפדו כותאיסי הגיאורגית בה ערך שלוש הופעות בלבד וכבש פעם אחת. בעונה הנוכחית שיחק באריס לימסול מהליגה השנייה בקפריסין וכבש 13 שערים ב-18 הופעות.
1 צפייה בגלריה
גלאופילו האסלביינק
גלאופילו האסלביינק
גלאופילו האסלביינק
(צילום: עירוני קריית שמונה)
בנושא אחר, בבית"ר קיבלו החלטה סופית בנוגע לפרדי פלומן ואנטואן קונט, והשניים לא ימשיכו במועדון, למרות שהם מחזיקים בחוזה במועדון. כזכור, היום נזרק פלומן מאימון הקבוצה.

מחווה מרגשת של בית"ר

בימים האחרונים הבעלים, משה חוגג, חברי ההנהלה והשחקנים תרמו יחד 34 אלף שקלים לכדורגלנית ספיר כדורי, שחלתה בסרטן. "ואהבת לרעך כמוך היא דרך חיים אצלנו ואנו מקוווים שסכום הכסף יעזור לך בהתמודדות הקשה שלה. אני אשמח שתגיעי ותעודדי אותנו בטדי ברגע שיתאפשר", אמר חוגג לכדורי. ספיר מבחינתה התרגשה מאוד מהמחווה ואמרה: "אני לא יודעת איך להודות לכם. זה מרגש. בתמורה לכסף אשמח לקחת חלק בפעילות שתחליטו לתרום למען החברה. תודה רבה לכל המעורבים בעניין".