כמה לחץ השתחרר במכבי חיפה לאחר הניצחון הגדול והמרשים אתמול (שני) על מ.ס אשדוד. הירוקים הגיעו לאחד מהמגרשים הכי ביתיים בליגה ויצאו עם 0:3 חלק, שהחזיר את הפער מהפסגה לנקודה אחת בלבד.
הלחץ היה גדול לפני המשחק. מכבי תל אביב פתחה פער של ארבע נקודות ובחיפה ידעו שאסור להם למעוד. בכר והצוות המנטלי הכינו את הקבוצה נהדר למשחק, המאמן שינה שיטה ושיחק עם שלושה בלמים לראשונה מזה תקופה ארוכה, וזה השתלם לו.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
הוביל את חיפה לניצחון. עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
עומר אצילי היה כוכב הניצחון כשכבש צמד והשמחה שלו הייתה גדולה. חבריו פרגנו לו: "עומר הוא אדם מיוחד. על היכולות שלו לא צריך לדבר, הוא כוכב כדורגל אמיתי, ווינר במלוא מובן המילה".
גם ג'וש כהן, שעצר את הפנדל של רועי גורדנה כשהתוצאה הייתה 0:1, זכה לשבחים: "ג'וש הוכיח פעם נוספת שהוא שוער שמביא נקודות ומגיע לו שאפו, הוא קר רוח".
זה היה פנדל שלישי העונה שכהן הודף והוא מדורג ראשון בקטגוריה הזו בליגה יחד עם דני עמוס ואיתמר ניצן.
2 צפייה בגלריה
רועי גורדנה מחטיא את הפנדל
רועי גורדנה מחטיא את הפנדל
"ג'וש שוער קר רוח". רועי גורדנה מחטיא את הפנדל
(צילום: עוז מועלם)
רמי גרשון, שעלה בהרכב, היה מצוין. גרשון היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה בינואר אחרי שסגר בבני יהודה, אך הוכיח פעם נוספת כי הוא יודע לעשות את השינוי, וכשצריכים אותו הוא מתייצב. "רמי הוא מקצוען שאין הרבה כאלה בכדורגל שלנו", אמר גורם בחיפה.
לאחר הניצחון הראשון של הירוקים בפלייאוף העליון, בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את חוסה רודריגס למשחק מול עירוני קריית שמונה בסוף השבוע, אך בכר לא מתכוון לסכן אותו, והוא ישותף רק אם יהיה כשיר במאת האחוזים.