אכזבה גדולה מאוד במכבי חיפה לאחר ההפסד אתמול 2:0 למכבי תל אביב. האלופה עשתה צעד משמעותי לעבר אליפות שנייה ברציפות כאשר הגדילה את הפער בפסגה ל-12 נקודות, כשבקופה נותרו 24 בלבד. למרות שהירוקים נראו טוב יותר מאשר במשחק מול הפועל תל אביב, הקבוצה של מרקו בלבול רחוקה מאוד מהיכולת שהציגה לפני פגרת הקורונה. אוהדים זועמים הגיעו הבוקר (חמישי) למתחם האימונים של הקבוצה והשליכו טיטולים על הדשא כמחאה על היכולת של הירוקים מתחילת הפלייאוף.
את עיקר החיצים ספג בלבול, שאחרי עונה סדירה נהדרת - מעמדו לקראת העונה הבאה לא ברור, בטח לאחר שני ההפסדים הרצופים בליגת העל. נשיא המועדון, יעקב שחר, מתלבט מאוד האם לתת לבלבול את המושכות לעונה נוספת. מצד אחד, המאמן הביא לשינוי העונה - כאשר החזיר את הירוקים למאבק האליפות אחרי שנים רבות. מצד שני, ברגעי האמת - במשחקים המכריעים - חיפה כשלה ולא הופיעה. שחר אמור לקבל החלטה סופית על זהות המאמן עד סוף החודש ובמידה ובלבול לא ימשיך - ברק בכר זה השם החם בחיפה.
2 צפייה בגלריה
יעקב שחר בבלומפילד
יעקב שחר בבלומפילד
יחליט על זהות המאמן עד סוף החודש. שחר
(צילום: עוז מועלם)
בכר, שזכה בגביע עם עירוני קריית שמונה ובשלוש אליפויות רצופות בהפועל באר שבע, זוכה להערכה מקצועית גדולה מאוד.
דולב חזיזה, שנכנס כמחליף וזכה בדקות ראשונות מאז הניתוח שעבר, אמר בסיום: "אני אישית אדאג שניראה טוב בדרבי מול הפועל חיפה ביום ראשון, בטח אחרי העונה הנפלאה שאנחנו עושים. זה לא משנה כבר אליפות או לא אליפות - אנחנו צריכים להיראות טוב".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
הפנים אומרות הכל. שחקני חיפה בסיום המשחק בבלומפילד
(צילום: עוז מועלם)
מעבר ליריבות העירונית, הדרבי ביום ראשון חשוב מאוד לירוקים שמקווים לעצור את הרצף השלילי של הקבוצה. כרגע נראה שהמטרות שונו ושהקבוצה תסתפק במקום השני. גם השחקנים בירוק לא חסינים מביקורת. נטע לביא, ששב מהרחקה, ספג אדום ויחמיץ את הדרבי. הקשר גם הציג משחק חלש מאוד, כמו יאניק ווילדסחוט וג'וש כהן, שחזר מהפגרה הרבה פחות טוב. גם ניקיטה רוקאביצה לא מזכיר בשני המחזורים האחרונים את האיכויות שאפיינו אותו לפני עצירת הליגה.
הפועל חיפה: הבעלים יואב כץ מימש את האופציה על מיקי סירושטין והחתים אותו לעונה נוספת אחרי שהמאמן חיים סילבס לחץ להחתים את הבלם לעונה הבאה (איתן גליקמן).
פורסם לראשונה: 07:16, 04.06.20