בבית"ר ירושלים החליטו לצרף את ירדן שועה המחזיק בחוזה במכבי חיפה, לקראת העונה הבאה, כשהחלוץ מעוניין להגיע לבית וגן, כך נודע לראשונה ל-ynet.
אחרי שבחיפה הוחלט להוציא את שועה מהסגל לחופשה מאולצת בשל עבירות המשמעת שלו, נראה כי הוא בדרך החוצה מהמועדון. בבית"ר החליטו לצרף את החלוץ ומסרים כבר הועברו לירוקים, כשהמתווה שבית"ר מציעה הוא השאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה.
4 צפייה בגלריה
דולב חזיזה וירדן שועה
דולב חזיזה וירדן שועה
בעונה הבאה בצהוב-שחור? ירדן שועה
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר יזמנו אחרי המשחק מחר (שלישי) נגד מכבי חיפה את רוני לוי כדי להציע לו פיצוי תמורת החוזה שלו לעונה הבאה, מאחר שבמועדון לא מעוניינים כי הוא ימשיך.
בניגוד להערכות המוקדמות כי בית"ר תציג בעונה הבאה סגל פושר, מתברר כי בשיחות סגורות שקיים בימים האחרונים הבעלים משה חוגג ובלי קשר לתקציב הקבוצה שיקוצץ באופן טבעי בשל הקורונה, המטרה היא לשדרג את הסגל הקיים, לצד שחרור מספר שחקנים.
אחרי שבשנה האחרונה הותיר את ההחלטות בפני גורמים מקצועיים כמו יוסי בניון, חוגג החליט כי מעתה הוא חוזר להיות חלק משמעותי בקבלת ההחלטות במועדון, עם התקציב הרביעי בגודלו בליגה.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
חוגג יהיה דומיננטי יותר, בניון מתנדנד
(צילום: ראובן שוורץ)
מבחינת הבעלים, הוא רוצה שבניון, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, יישאר, אולם כרגע הכל תלוי במנהל המקצועי. לכן בבית"ר מציבים סימן שאלה לגבי עתידו, כשברור כי הסמכויות המקצועיות שלו לא יהיו בלעדיות כמו בעונה שעברה, אלא עם מעורבות ברורה של חוגג, ולכן בניון יצטרך לקבל החלטה האם ברצונו להישאר תחת תקציב מופחת וקבלת החלטות דומיננטית של הבעלים.
בבית"ר אישרו כי אנטואן קונט על סף מכירה. ההצעות שהתקבלו על לוי גרסיה עדיין נמוכות, אולם הוא יימכר, כמו גם פרדי פלומן, אולם אחת ההחלטות החשובות שהתקבלה הייתה כי עלי מוחמד ימשיך עונה נוספת.
מי שימשיכו מהסגל גם בעונה הבאה הם איתמר ניצן, מוחמד, עידן ורד, אלירן עטר ומיכאל אוחנה, בזמן ששחקנים כמו דן איינבינדר, טל בן חיים וחנן ממן לא בתוכניות המקצועיות. המגמה היא להחליף את כל ההגנה, למעט עמדת השוער, כששחקנים שפתחו העונה בחלק האחורי, יהיו לכל היותר שחקנים משלימים כמו אורי מגבו, אור זהבי ואחרים. במקביל, בבית"ר בוחנים את מעמדו של מאור קנדיל במכבי ת"א. מעבר לשועה, המטרה היא לצרף קשר אחורי איכותי.
4 צפייה בגלריה
מאור קנדיל מול ליידנר
מאור קנדיל מול ליידנר
יגיע? מאור קנדיל
(צילום: אורן אהרוני)
"לכל מי שחשב שבית"ר הולכת אחורה, אז בעונה הבאה יהיה לנו סגל טוב יותר עם מאמן מצוין", הסביר גורם במועדון. "בימים הקרובים כל אוהדי בית"ר יהיו גאים במה שנציג ויבינו שאין פה הנמכת ציפיות".

לוי: "למכבי חיפה יש מאמן מצוין"

רוני לוי אמר לקראת משחק הנעילה: "אימון אחרון זה סוג של שמחה ואין ספק ששחקנים אוהבים לסיים את העונה, מצד שני קצת עצוב. האווירה השנה היתה טובה מאוד, יחד עם הרבה רצינות והשקעה, החבר'ה שמרו על גישה חיובית מאוד, ועל מצב רוח טוב, בטח שמגיעים אחרי ניצחון. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם מחר מול מכבי חיפה (21:00)".
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
"לצערי הייתה עונה ארוכה, והסיום שלה היה מוזר וקשה, כי למעשה אם רגע ניכנס לסיטואציה של המאמנים והשחקנים, היינו בפגרה של חודשיים. מנוחה ולא מנוחה, חוזרים ואז לא חוזרים. היתה תקופה עם חוסר ודאות, הרבה ימים ללא אימונים, ואז חזרנו לתקופה שכן מתאמנים וראינו שזה קשה מאוד. אני לקחתי מבחינתי דברים טובים למחשבה. אם היה תלוי בי , הייתי מייצר מצב של שלושה משחקים בשבוע בליגה הישראלית, כדי להגביר את העומס ואולי לתת לכל שחקני הסגל לשחק יותר".
על המשחק הוסיף: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, שעשתה עונה נפלאה. אם מסתכלים על מספר הנקודות והשחקנים שלהם, זה מדבר בעד עצמו. יש להם מאמן מצוין, שהיה עוזר שלי, וזה הולך להיות משחק קשה מאוד. אם נבוא באותה גישה כמו נגד הפועל ת"א התוצאה תהיה טובה".