עידן ברק בכר במכבי חיפה ייצא מחר (ראשון, 21:00) לדרך באופן רשמי, כשהירוקים יתארחו אצל עירוני קריית שמונה בגביע הטוטו.
קפטן מכבי חיפה, נטע לביא, יפתח עונה שישית בקבוצה הבוגרת. "ההתרגשות אדירה כל פעם מחדש", אמר לביא לאתר הרשמי של המועדון. "לרגע אחד זה לא מובן מאליו. זו עונה חדשה, טיפה שונה כי אנחנו מתחילים שוב ללא קהל. רוצים לשמח אותם ולקוות שהם יחזרו אלינו בקרוב".
3 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה מכבי חיפה
עירוני קריית שמונה מכבי חיפה
לביא מול ק"ש בעונה שעברה
(צילום: אביהו שפירא)
בכר יפתח עם אעיד חבשי ועופרי ארד כצמד הבלמים, אחרי שטרנט סיינסברי שוחרר מהמחנה (ועשוי להישלח הביתה) ולמאמן אין יותר אופציות בהגנה. סאן מנם וארנסט מאבוקה יעלו כמגנים, לביא, דולב חזיזה ויובל אשכנזי בקישור.
בחוד מקומם של ירדן שועה, מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה מובטח. בקיצור, בכר צפוי לתת קרדיט לרוב ההרכב שפתח בשבוע שעבר בניצחון 1:10 על קבוצת הנוער.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
עידן ברק בכר במכבי חיפה יוצא לדרך
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
בכל מקרה, בחיפה נמשכים החיפושים אחר בלם וקשר זרים, אך במועדון הבהירו כי בכר לא יעשו דברים בפזיזות ורק שחקן שישדרג את המועדון יוחתם.

בק"ש מרוצים מהרכש: "נחזור לפלייאוף העליון"

עירוני קריית שמונה, מנגד, בונה על הפתעה. הצפוניים שחררו לא פחות מ-14 שחקנים לעומת שישה שהצטרפו.
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
פותח עונה. רפואה
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן קובי רפואה צפוי לצרף עוד לפחות חמישה שחקנים עד לפתיחת ליגת העל כאשר קשר אחורי זר יחתום כבר במהלך השבוע הבא. בקבוצה שבעי רצון מההחתמות וגורם בקבוצה אמר: "השחקנים שהגיעו הוכיחו את עצמם במהלך הקריירה. מדובר בשחקנים שמרביתם זכו בתארים, עם ניסיון, שישדרגו אותנו ויחזירו אותנו לפליאוף העליון".
בקריית שמונה התאכזבו מכך שמקסים פלקושצ'נקו חתם בסופו של דבר דווקא בהפועל חדרה ולא הצטרף לחממה בצפון, אך לאיזי שרצקי ולרפואה עוד מספר מעומדים ישראלים לחיזוק. לקראת המשחק מחר, תירגל רפואה מערך עם ארבעה שחקני הגנה כאשר דור אלו יערוך בכורה בכחול.
בקישור יחזור אדיראן רוצ'ט לקבוצת הבת שלו ולצידו יעלה רועי קהת, שאת הפריצה הגדולה שלו עשה בקריית שמונה. גם יואב הופמייסטר יערוך בכורה בהרכב. בחוד אמורים לפתוח עבדאללה חליחל ולוסיו.