האם פנרבחצ'ה תהיה קבוצתו הבאה של ערן זהבי? העיתון הטורקי "חורייט" דיווח שבשעות הקרובות תודיע הקבוצה רשמית על החתמתו של חלוץ נבחרת ישראל.
כזכור, זהבי עזב את גוואנגז'ו ר.פ ויצטרף כעת לנבחרת ישראל המתכוננת למשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה בליגת האומות. היום דווח בעיתון הטורקי שהוא כבר סיכם את תנאיו במועדון אחרי שעמד בראש רשימת ההעדפות לרכש של המאמן ארול בולוט.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יעד חדש. ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
זהבי שוחח עם ראשי "פנר" והבטיח להם: "אדאג להעברה הזו, אשיג את השחרור שלי מגוואנגז'ו". מאוחר יותר הוא עלה על המטוס מאיסטנבול לישראל עם מאמנו האישי ערן שדו.
אתמול רמזה התקשורת בטורקיה שזהבי ישחק בליגה המקומית כאשר דיווחה שהוא החל לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם של פנרבחצ'ה.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
נפרד מהמזרח. זהבי בגוואנגז'ו
(צילום: AFP)
בטורקיה כבר החלו לנקוב בסכומים וטוענים שהשכר המסתמן של זהבי יעמוד על 2.5 מיליון אירו לעונה בנוסף למענק חתימה על סך מיליון אירו. הישראלי מבוקש בליגות נוספות, כולל ב-MLS, שם מעוניינות בו לוס אנג'לס גלאקסי ואינטר מיאמי של הבעלים דייויד בקהאם.
אם זהבי אכן יחתום בפנרבחצ'ה הוא לא יהיה הכדורגלן הישראלי הראשון בשורותיה. קדם לו כמובן חיים רביבו, שהופיע בהצלחה עצומה במועדון משך שנתיים וחצי בתחילת שנות ה-2000. בקיץ 2000 עבר רביבו ל"פנר" מסלטה ויגו והוביל את הקבוצה לזכייה באליפות תוך שכבש 16 שערים, בישל 22 ונבחר לזר הטוב ביותר בליגה. עונה לאחר מכן הפך רביבו לישראלי הראשון ששיחק בליגת האלופות והראשון שכבש בה בהפסד 3:1 לבאייר לברקוזן. במהלך עונת 2002/03 עבר רביבו ליריבה הגדולה ביותר של פנרבחצ'ה, גלאטסראיי.