במכבי חיפה נשמו היום (ראשון) לרווחה, לאחר שהתברר כי פציעת בודגן פאיניץ' לא חמורה. מבדיקה שעבר הבלם הסרבי על ידי הצוות הרפואי של המועדון, עולה כי הוא סובל ממתיחה קלה ברצועה הצידית. השחקן ייעדר ממשחק הגביע הקרוב ביום חמישי מול הפועל עפולה. במועדון הודיעו כי "יעשה מאמץ להכשירו למשחק הליגה הבא".
מאמן הירוקים, ברק בכר, התייחס ל-0:4 הגדול אתמול על עירוני קריית שמונה והחזרה לפסגת ליגת העל: "היריבה היא לא העניין, אלא איך אנחנו באים וממשיכים את היכולת הטובה שלנו. פתחנו עם שני משחקים ראשונים בפלייאוף בלי לנצח וידענו שזה יותר מדי. ידענו שאין דרך חזרה מהמשחקים בשבועיים האחרונים, והיה חשוב לבוא ולהראות עליונות".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים אחרי שריקת הסיום
(צילום: גיל נחושתן)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
זה יסתיים באליפות? הירוקים מאושרים מול ק"ש
(צילום: גיל נחושתן)
"בכל משחק שעובר אנחנו מבינים את החשיבות ושאין אופציה אחרת חוץ משלוש נקודות", הוסיף בכר. "בנוסף לאיכות שיש לנו, צריך להוסיף דברים קטנים שיכולים להכריע משחקים ולא ליפול. אנחנו יודעים שזה בידיים שלנו”.
במועדון מרוצים מהיכולת שהפגין המגן ארנסט מאבוקה. גורם במועדון אמר: "ארנסט ישב על הספסל תקופה ארוכה, אך הוא הוכיח שהוא ממתין להזדמנות שלו כמו מקצוען אמיתי. אין ספק שהוא יתרום לנו עוד הרבה".
3 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בחיפה מקווים שפציעתו של פלאניץ' אינה חמורה
(צילום: גיל נחושתן)
בקבוצה לא אהבו את הטענות לפיהן נהנתה מטעות שיפוט בגלל שמאבוקה קיבל את הכדור בנבדל בשער הראשון. אחד השחקנים אמר: "כשמכבי ת"א זוכה מההפקר בגלל טעויות שיפוט אז זה בסדר, טעויות קורות פעם לטובתך ופעם לרעתך".
דולב חזיזה: "ברור שאני מתוסכל שלא כבשתי, אבל אני לא כופה את עצמי על המשחק. אם זה לא קרה עכשיו, זה יקרה במשחק הבא. יש לנו סגל מספיק עמוק וטוב למלא את המקום של מי שחסר. כל יום אני חושב על האליפות, זה לא דבר של מה בכך. אנחנו נילחם עד הסוף ואני מקווה שזה יהיה שלנו".
מנגד, המאמן המפסיד, קובי רפואה, סיכם: "במחצית הראשונה, למרות שחיפה שלטה, הגענו לכמה מצבים טובים. הקבוצה היותר טובה ניצחה. במחצית השנייה זה לא היה נעים וטוב שזה נגמר ככה. אנחנו לא נוריד את הראש ואני ארים את השחקנים".
פורסם לראשונה: 22:54, 17.04.21