בית"ר ירושלים והפועל ב"ש נפרדו הערב בתיקו 1:1 בטדי, ששמר על הסטטוס קוו בשולי הצמארת עם פער חמש נקודות בין הירושלמים שבמקום השלישי ליריבה שמדורגת רביעית. שוער בית"ר ירושלים התייחס לאחר המשחק לביקורות שספגו כדורגלנים על המאבקים נגד הקיצוץ ודיבר מליבו: "זה לא פשוט, יש סטיגמה ששחקני כדורגל מרוויחים משכורות פאר. אנחנו עובדים מאוד קשה ועבדנו מאוד קשה, והאחוזון הקטן שמצליח להגיע לליגת העל אחרי העבודה הקשה הזו, מרוויח את הכסף הזה למשך זמן כל כך קצר".
השוער דיבר על התחושה במשחק ללא קהל: "ללא ספק אווירה מוזרה, הרגיש יותר כמו משחק אימון. צריך עדיין להביא את האנרגיות גם כשאין קהל, ובטדי הקהל מביא אנרגיות אדירות". על היכולת שלו: "מבחינה אישית אני מרוצה מאוד. המשחק לא התקדם לאן שאנחנו רוצים, היינו בפיגור והשכלנו לחזור ולשמור על הפער מב"ש, שזה טוב".
3 צפייה בגלריה
ז'וסואה מול ניצן
ז'וסואה מול ניצן
ז'וסואה מול ניצן. "אנחנו עובדים קשה"
(צילום: אורן אהרוני)

3 צפייה בגלריה
רוני לוי על הקווים
רוני לוי על הקווים
רוני לוי על הקווים. "מתחילת העונה השחקנים מתנהגים למופת"
(צילום: אורן אהרוני)
רוני לוי, מאמנו של ניצן, התייחס בסיום לדברים שהקשו על הקבוצה שלו היום, ולא חסף ביקורת מאנטואן קונט שהורחק: "אני יכול לומר שמתחילת השנה השחקנים מתנהגים למופת, הקבוצה שהתנהגה הכי טוב שהייתה לי מעולם. קונט לפעמים מאבד את הראש, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו". אני לא יודע לומר מה היה קורה אם היינו עושים דברים אחרת. על החלפת אלירן עטר בהפסקה: "עטר קיבל חבלה רצינית באצבע של הרגל, בגלל זה הוא יצא וזה פגע בנו. בסיטואציה הזו אנחנו צריכים את כולם בסגל".
בצד השני, מאמן הפועל ב"ש יוסי אבוקסיס אמר: "פיספוס. הגענו להמון מצבים. בית"ר הבקיעה ממצב אחד. היינו מאורגנים גם בהגנה ובהתקפה. אני מאוד מאוכזב, אבל נמשיך קדימה. אני חייב לציין לטובה את השחקנים שהמשיכו לאורך הפגרה לשמור על ריכוז ועל כושר ושמו הכל בצד".

3 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
"בית"ר הבקיעה ממצב אחד"
(צילום: אורן אהרוני)

מרואן קבהא התייחס לחוויית החזרה לכדורגל: "היה לנו כיף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה, הגענו להמון מצבים, היינו צריכים לנצח במשחק הזה. לא נצא חזירים, עשינו תוצאה מספיק טובה בשביל תחילת הפלייאוף. נקווה שניראה יותר טוב בהמשך ונתחיל לנצח משחקים. בוא נגיד שהדבר שהכי חסר לנו זה הקהל, הדחיפה שלו. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ. אנחנו מרגישים את הדחיפה שלו גם מהבית. ראינו היום את המשחק, איזה משחק הצגנו, הגענו להמון מצבים". גם קבהא, כמו ניצן התייחס לסוגיית הקיצוץ: "אני כן רוצה לקצץ, אני אוהב את המועדון, אני וההנהלה נגיע להסכמה. בשנה הבאה אני אשחק בהפועל באר שבע".