עו"ד גיא פרימור (43) הוא המנכ"ל החדש של הפועל באר שבע. פרימור, שייכנס לתפקיד באופן רשמי בסוף החודש, יחליף את אסי רחמים, המנכ"ל מ-2010, שביקש לס. פרימור היה שותפו של אבי נמני בסוכנות השחקנים של האחרון.
בעברו, עו”ד פרימור, שגדל במכבי תל אביב (שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת) וזכה איתה באליפות הנוער, היה קפטן נבחרות הנערים והנוער של ישראל בכדורגל. לאחר מכן, הוא שיחק מספר שנים בליגת העל, טרם עבר לליגת המכללות בארה”ב, שם שיחק במדי אוניברסיטת הרטפורד (קונטיקט) ואף שימש כעוזר מאמן המכללה לאחר פרישתו ממשחק פעיל.
1 צפייה בגלריה
גיא פרימור
גיא פרימור
המחליף של אסי רחמים. גיא פרימור
(צילום: הפועל באר שבע)
"אני גאה ונרגש להצטרף למשפחת הפועל באר שבע", אמר פרימור. "זו משפחה ששמה הולך לפניה בכל מה שקשור לעשייה חברתית, אוהדים תומכים ומסורת ארוכת שנים. עוד מהיותי נער, הכדורגל לימד אותי רבות, הקנה לי ערכים ואני שמח על הזכות שניתנה לי להמשיך לשלב אותו בחיי. אני מודה לאלונה ברקת על האמון בי ומצפה להתחיל בעשייה, כדי להגשים את המטרות הרבות הניצבות בפנינו ולהמשיך את המסורת המקצועית רבת השנים של המועדון".
הבעלים אלונה ברקת: "אני מברכת את גיא על הצטרפותו למשפחתנו. אני בטוחה שהרקע והניסיון של גיא יתרמו רבות למועדון באתגרים הניצבים בפניו. לגיא פעילות ציבורית וקהילתית ענפה, שמתחברת באופן טבעי לעשייה במועדון שלנו. אני מאחלת לגיא הצלחה רבה בהובלת ובקידום המועדון".