עימות חריג במהלך אימון בית"ר ירושלים היום (שישי), שמתכוננת למפגש מול בני סכנין מחר. במהלך האימון אוראל דגני ואופיר קריאף התעמתו.
קריאף טען: "זה קורה כל הזמן בקבוצות עם אמוציות, היו דחיפות". דגני: "אין לי מה להגיב על זה". בבית"ר סירבו להגיב. שחקן: "הם לא מסתדרים כבר הרבה זמן".
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני ואופיר קריאף
אוראל דגני ואופיר קריאף
אוראל דגני ואופיר קריאף
(צילום: בית"ר ירושלים)

הורחק מהמגרשים אוהד שאיים על חוגג ומשפחתו

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ממשיך להילחם בחברי ארגון לה-פמיליה. זה החל בכך שאסר על כמה מהם להיכנס לאצטדיון טדי.
אחד מהם, שאיים על חוגג ומשפחתו ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים והודה במיוחס לו, הורחק על ידי בית המשפט לחצי שנה מהמגרשים, ובנוסף הרחקה של 100 מטר לפחות מהבעלים ומשפחתו.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
חבר לה-פמיליה נוסף, שקילל את בתו של חוגג, עוכב לחקירה והעביר את הלילה במעצר.
מבית"ר נמסר: "אנו מודים למשטרת ישראל על ההירתמות למאבק החשוב הזה. אלו הם צעדים ראשונים במאבק להפוך את מגרשי הכדורגל למקום נעים לילדים ומשפחות. תביעות אזרחיות יוגשו בהקדם".
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תפעל ביד קשה כנגד כל מקרה אלימות באשר הוא ותמצא את הדין עם אלו הבוחרים להפוך את חוויית הספורט לאירוע אלים".
3 צפייה בגלריה
לה פמיליה
לה פמיליה
לה פמיליה
(צילום: ראובן שוורץ)
חוגג מתכוון לאסור כניסה של חלק מראשי לה פמיליה בשני המשחקים האחרונים של העונה באצטדיון טדי, נגד בני סכנין בשבת ולאחר מכן נגד הפועל חדרה. המועדון שכר את שירותיו של עו"ד עמית חדד שיוביל את המאבק המשפטי ביחד עם עו"ד של המועדון, רונן מוזסון. "משה חוגג החליט שמי שמגיע לאצטדיון והלך לנהוג באלימות וגזענות - לא יוכל להיכנס. מדובר בנזקים כבדים שספג המועדון", אמר חדד.
פורסם לראשונה: 13:31, 07.05.21