הודעת אופ"א כי משחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד יתקיים ב-8 באוקטובר בגלזגו הובילה את ההתאחדות לכדורגל לקבל החלטה למנות מאמן לנבחרת ישראל עד ה-1 באוגוסט.
בישיבת ההנהלה בעוד עשרה ימים יוחלט על הקמת ועדת איתור שתורכב מהיו"ר הנוכחי אורן חסון, יחד עם שחקן ומאמן עבר. השלושה ייקבעו את הפונקציות המקצועיות, המנהל הטכני (שאליו היה מועמד משה סיני ומניותיו ירדו) ומאמן הנבחרת שיעמוד על הקווים החל מהמשחק בסקוטלנד, דרך ליגת האומות ועד מוקדמות המונדיאל.
2 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
יהיה בוועדת האיתור. חסון
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
יוסי אבוקסיס נחשב למועמד המוביל לתפקיד המאמן, אך בכל מקרה לא יפנו אליו עד לסיום גמר הגביע בין קבוצתו הפועל ב"ש למכבי פ"ת ב-13 ביולי. במידה והוא לא ימונה, גם השם של ניר קלינגר על הפרק. למרות הרצון של אברם גרנט לחזור ולעמוד על הקווים, המועמדות שלו לא קיימת מבחינת מקבלי ההחלטות בהתאחדות.
אחרי שבהתאחדות הוחלט על פרידה מווילי רוטנשטיינר, כפי שנחשף בשבוע שעבר ב-ynet, המטרה לסכם עם המנהל הטכני, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים, על גובה הפיצויים. כרגע יש מחלוקת בין הצדדים שהובילה להתערבות של נציגי האוסטרי. ההערכה בהתאחדות כי למרות המחלוקת על גובה הפיצוי, בימים הקרובים יצליחו להגיע להסדר עם רוטנשטיינר וכי העניין לא יגיע לטיפול של פיפ"א, שרגישה לעניין החוזים בעידן הקורונה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
המועמד המוביל. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
במקביל, גורמים בהתאחדות התפלאו על ההתגייסות של חלק מחברי ההנהלה לנסות ולהשאיר את רוטנשטיינר, שעלות שכרו עד לתום החוזה מסתכמות בכ-7 מיליון שקלים. "איך חברי ההנהלה בכלל יכולים לחשוב שקופה ציבורית תשלם בעידן שכזה סכומים מטורפים. האינטרס האישי נכנס לציבורי, פשוט הזוי", אמרו בהתאחדות.