מעמדו של חיים סילבס בהפועל חיפה התערער אחרי ההפסד 3:1 אתמול (שני) להפועל חדרה. המאמן בכל מקרה לא צפוי להמשיך על הקווים אצל האדומים-שחורים ויש גורמים במועדון שכבר קוראים להחליפו במטרה לזעזע את המערכת.
חיפה מחזיקה בהגנה החלשה ביותר בליגת העל עם 37 ספיגות ושוב הציגה משחק מבולבל בחלק האחורי מול חדרה, שגם עקפה אותה בטבלה. כעת מצפים לקבוצה שבעה משחקים בפלייאוף התחתון והיא תארח ארבעה מתוכם, כאשר המרחק מהקו האדום עומד כרגע על שבע נקודות.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס. יסיים את העונה?
(צילום: ראובן שוורץ)
סילבס דיבר אמש אחרי ההפסד לחדרה וניסה להסביר מה הוביל ליכולת החלשה: "באנו מפונקים. לא הבנו איזה סוג משחק הולך להיות. ספגנו שער מוקדם וזה עשה את העבודה עבור חדרה. משחק רע שלנו. אנחנו לא חדים, לא מקדימה ולא מאחורה. בוודאי שצריכים להיות מודאגים, כשהתוצאות לא טובות כולם צריכים לדאוג. נקווה לעשות סוויץ’ מהר, אחרת זה ילך ויהיה פחות טוב".
המאמן הוסיף: "האחריות שלי לפני כולם. המשחקים האלה בהמשך העונה צריכים להיות טובים בשביל הפועל שחיפה תגמור את העונה כמו שצריך. הסיטואציה כרגע לא הכי נוחה, חייבים לעבור את המכשול הזה ולהתחיל מחדש".
2 צפייה בגלריה
עדן בן בסט מאוכזב
עדן בן בסט מאוכזב
עדן בן בסט מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
עדן בן בסט, שכבש את השער המצמק, הוסיף: מבחינה אישית אני שמח שהשער אושר, אין הרגשה נפלאה מזו. בצד הקבוצתי לא היינו אגרסיביים, קצת חוסר סדר. עצוב, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. יש משחקים קשים לפנינו. אני אוהב את החברים לקבוצה ויודע שנעשה חיים קשים לכל קבוצה שתעמוד מולנו. לא היינו במשחק".