"היה תענוג לראות את הקבוצה, אבל אני חושב שהשחקנים היו יכולים לעשות לי פחות כאבי ראש ולגמור את המשחק קודם". מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר, התמוגג מהניצחון 1:2 על מכבי חיפה בסמי עופר.
קלינגר התייחס בסיום לצעירים הרבים ששיתף כמו עמית מאיר, דורון ליידנר, עילאי תמם ואושר דוידה: "מאז שאני בהפועל תל אביב צמחו תחתיי המון שחקנים צעירים. גם כשאימנתי במכבי ת"א, באשדוד והפועל חיפה. אין ספק שהם נתנו הופעה טובה ואם הם ישמרו על היכולת הזו בהמשך הם יקבלו את הקרדיט. זו הייתה החלטה שלי ושל משה סיני בגיבוי של ההנהלה, ונמשיך איתה גם אם נשלם מחיר".
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ומרווין פירסמן
ניר קלינגר ומרווין פירסמן
ניר קלינגר ומרווין פירסמן
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן המנצח התייחס לתוצאה: "העובדה היא שעשינו הכנה טקטית מאוד מדוקדקת. ברור שתכנית המשחק הייתה שונה, כי מכבי חיפה הייתה חסרה שלושה שחקנים מאוד חשובים. הם שיחקו ללא דולב חזיזה, נטע לביא ויובל אשכנזי ובלעדיהם זו קבוצה אחרת לגמרי, אבל מהספסל הם מכניסים את עוואד, שועה ופלקושצ'נקו. חובת ההוכחה על הצעירים. זיהינו שיש עם מי לעבוד ושיש פוטנציאל. הם יקבלו את הקרדיט אם זה יגיע להם".
קלינגר התייחס להמשך המאבקים בליגה ובגביע המדינה: "שמכבי חיפה תעשה לעצמה את העבודה, אנחנו נעשה את העבודה שלנו. אמרנו שהמטרה שלנו היא הגביע, הליגה זו פלטפורמה נהדרת להריץ את הסגל. כל מי ששיחק היה נהדר. יש לנו סגל שחקנים נהדר ומעל כולם מוטי ברשצקי. השתדלתי שישמעו אותי ברחבי האצטדיון הענק הזה וגם את בית"ר ירושלים אנחנו רוצים לנצח ביום שלישי".
4 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב חוגגת
(צילום: ראובן שוורץ)
מאור בוזגלו התייחס לחגיגה שלו ושל חבריו מול היציעים הריקים אחרי השער של ברשצקי: "האמת היא שחשבתי על החגיגה הזו מלכתחילה, בין אם אני אכבוש או שאבשל. זה משחק בשביל הקהל והשתדלתי להיות שם בשביל שני הצדדים. מחשבה יוצרת מציאות. אני חושב שבשורה התחתונה הגענו מאוד מוכנים, גם טקטית. ידענו שזה משחק שיכול לתת לנו כוח להמשך. יש משחק בעוד שלושה ימים ואין הרבה זמן לחגוג. לפני הגביע יש לנו עוד שני משחקים גדולים וחשובים וצר לי שהקהל לא יכול לחוות את זה".
בוזגלו התייחס ליכולת של האדומים: "ברגע שאנחנו מאומנים יותר ועובדים נכון במהלך השבוע, רואים את זה". כשנשאל על כך שקבוצתו למעשה העניקה את התואר ליריבה המושבעת, מכבי תל אביב, אמר בוזגלו: "אף פעם לא הסתכלתי על קבוצה אחרת, תמיד אני רוצה להיות הכי טוב בשביל הקבוצה שלי ובמשחק הבא אני רוצה להיות יותר טוב. אין ספק שיש לי Say כאחד הוותיקים בקבוצה. אני משתדל לנסות לכוון ולתת להם להרגיש ביטחון. אין פערים יותר מדי גדולים. כדורגל זה פשוט משהו שאנחנו אוהבים וצריך להמשיך לעשות אותו".
4 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
בוזגלו וחבריו חגגו מול יציעים ריקים
(צילום: ראובן שוורץ)
מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, ריצה עונש הרחקה ולא הדריך את שחקניו מהקווים. עוזרו פול גרובס אמר: "תמיד אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. זה תהליך שצריך תמיד להשתפר בו. אני לא חושב ששיחקנו ללא אנרגיות. אם מאבדים כדור ליריבה יש הזדמנות לכבוש. זה הופך להיות התקפה מתפרצת בצד השני וזה קרה הערב כמה פעמים. הדבר הכי חשוב הוא קודם להסתכל על עצמנו. צריך לשמור על התלהבות, על האנרגיות שלנו וליצור מצבים. ננסה לעשות קודם כל את העבודה שלנו, יש עוד הרבה נקודות בקופה".
4 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול ביציע
(צילום: ראובן שוורץ)