החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' (28) עשוי לחתום במכבי ת"א עד ליום שלישי, המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הבתים של הליגה האירופית, כך נודע לראשונה ל-ynet.
חלוץ נבחרת סרביה בעבר, התלבט בימים האחרונים בין מכבי ת"א להצעה שקיבל מסוצ'י הרוסית, אולם ההערכה כי יעדיף את האופציה של המועדון הישראלי שישחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. יורגוס דוניס לחץ על החתמתו של מי ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה, בין היתר בשל הסגנון שלו. מדובר בחלוץ שמתנשא לגובה של 1.90 מ'.
1 צפייה בגלריה
פשיץ' במדי הכוכב האדום מול נאתכו במדי צסק"א
פשיץ' במדי הכוכב האדום מול נאתכו במדי צסק"א
פשיץ' במדי הכוכב האדום מול נאתכו במדי צסק"א
(צילום: AP)
בעבר שיחק פשיץ' בטולוז, הושאל לאטאלנטה האיטלקית, אבל השיא שלו הגיע לפני שנתיים בכוכב האדום בלגרד, אז הוא היה מלך השערים של הליגה הסרבית, כשהפגיז 29 שערים בעונה.
ההצלחה הגדולה בסרביה הובילה אותו לחוזה גבוה באל-תיחאד מהליגה הסעודית, אולם אחרי 11 משחקי ליגה בלבד הוא עבר בהשאלה לליגה הקוריאנית, שם כבש עשרה שערים. במאי היה משחקו האחרון של פסיץ' בקוריאה, וביולי הוא חזר לקבוצתו הסעודית, בה ככל הנראה התיר את חוזהו.
מכבי כבר פנתה למנהלת שתעזור לה מול הרשויות באפשרות הכנסתו לארץ בשל הסגר הכללי. המועד האחרון לרישום שחקנים הוא בשלישי הקרוב בחצות, על מנת שיוכל לשחק עם מכבי בליגה האירופית.
שחקן נוסף שמועמד לצהובים הוא הבלם הפורטוגלי פדריקו ונאנסיו מגימראייש.
פורסם לראשונה: 21:11, 03.10.20