"אם יורגוס דוניס היה נשאר אפילו עוד שבועיים, מכבי חיפה כבר הייתה חוגגת אליפות. זה היה השינוי המשמעותי ביותר של מכבי ת"א בעידן מיץ' גולדהאר. הגיע לפה מאמן שצבר 34 מ-36 הנקודות האחרונות. זה מדהים מה שפטריק ואן לוון משיג פה". אחרי שהשיגה את ניצחונה השמיני ברציפות בליגת העל (0:2 על הפועל חיפה), מכבי ת"א שוב צמצמה את הפער לשתי נקודות ממכבי חיפה ושחקניה סימנו את נקודת השינוי המהותית של העונה.
ואן לוון ביצע לא פחות משבעה שינויים בהרכב, ולמרות שמכבי הציגה יכולת פושרת ונותרה ב-10 שחקנים עם הרחקת שחר פיבן, ניצחה בסיום בסמי עופר. מכבי תארח בשני את בית"ר ירושלים, עדיין ללא אלכסנדר פשיץ' שנדבק בקורונה, אולם שחקנים משמעותיים שלא שותפו אמש כחלק מהרוטציה (לואיס הרננדס, אנריק סבוריט מתן חוזז ואיתי שכטר) - יהיו בסגל למשחק.
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
מאן כמעט מושלם. ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
דור פרץ והחברים במכבי ת"א. "המשכיות שם המשחק"
(צילום: גיל נחושתן)
3 צפייה בגלריה
אייל גולסה
אייל גולסה
גולסה בפעולה. הפער מחיפה שוב צומק
(צילום: גיל נחושתן)
מי ששוב הציג יכולת מצוינת הוא דור פרץ שצפוי להישאר במועדון בחוזה חדש לארבע שנים. "אני אוהב את האצטדיון הזה, שרק נמשיך ככה בלי לפתוח את הפה יותר מדי", אמר הקפטן. "היה משחק טוב שלי ושל הקבוצה. היה עוד יותר קשה אחרי שספגנו את האדום. הבאנו אופי, נלחמנו. ירדתי למחצית הראשונה עם כאב לב אחרי שהחמצתי, אבל לשמחתי כבשתי את השני בדקה חשובה שנתן לנו אוויר. המשכיות זה שם המשחק והלוואי שזה יקרה עם הקהל, שאמור לחזור אחרי שחוסן".
ואן לוון החמיא למשחק ההקרבה של שחקניו: "כבשנו מאוחר יחסית. השחקנים נלחמו כמו אריות. עשיתי שבעה שינויים, אבל אלו היו שחקנים עם ניסיון בליגה ובמכבי אנחנו קבוצה אחת. הקהל צריך להזדהות עם רוח הלחימה שלנו וכבר לחזור".