עידן כהן וניר לקס צפויים לסיים את דרכם בהפועל תל אביב באופן מידי. שני השחקנים שמסיימים חוזה בסוף החודש, לא נמצאים בתוכניות של האדומים לקראת העונה הבאה.

במסגרת המשא ומתן עם הנהלת המועדון ושיחות שנערכו איתם אתמול (רביעי) נאמר להם שאם הם רוצים לסיים את העונה בהפועל, עליהם לשחק ללא תמורה. כהן ולקס סירבו להצעה וכן לא ייכללו בסגל של ניר קלינגר, כשהליגה תחודש ביום שבת הבא.

1 צפייה בגלריה
עומר דמארי חוגג
עומר דמארי חוגג
אחד עוזב השני ממשיך. לקס ודמארי
(צילום: עוז מועלם)

מי שדווקא כן ימשיכו לפחות עד תום העונה הם עומר דמארי, פיליפה רודריגס, מרווין פירסמן, איעד אבו עביד ודני גרופר. החמישה שההסכם עמם נגמר גם כן בסוף החודש הסכימו למתווה שהוצע להם, שכולל קיצוץ של חמישים אחוז.

בנושא אחר, איתי בן זאב שמונה הבוקר ליו"ר הפועל באר שבע, הוא בנו של בארי בן זאב שהיה יו"ר הפועל תל אביב באמצע העשור הקודם.

"לגבש תכנית שתאפשר כניסת קהל"

הנהלת הפועל תל אביב ביקשה מההתאחדות לגבש תכנית שתאפשר כניסת קהל למשחקי חצי גמר גביע המדינה. במכתב שנשלח להתאחדות נכתב בין היתר: "בעקבות ההקלות החדשות והנחיות משרד הבריאות אשר מאפשרות פתיחת מסעדות, אולמות אירועים ואף תיאטראות ובתי קולנוע בקרוב, נבקש מהגורמים הרלוונטיים לגבש תכנית שתאפשר כניסת קהל – ולו בכמות המינימלית ביותר, במהלך חגיגת חצי גמר הגביע. נציין שהשיקולים והחששות ברורים למועדון, אך בהיעדר תכנית אופציונאלית שניתן לאשר/לגנוז, לבטח לא תתאפשר כניסת קהל במשחקים אלה, גם בתפוסה חלקית.

לאחר שראינו במספר משחקי אימון חסרי חשיבות כי אוהדינו המסורים מגיעים בהמוניהם לתמוך בקבוצתם האהובה, עולה החשש כי במידה ולא תתאפשר כניסת קהל במעמד זה, אליו לא העפלנו מזה כ-8 שנים, תהיה התקהלות גדולה יותר מחוץ לאצטדיון בנתניה – סיטואציה שכל הגורמים רוצים כמובן להימנע ממנה, גם למען בריאות הציבור".