הפועל באר שבע קיימה הערב (שישי) את ניסוי הכלים הראשון שלה לעונת המשחקים 2021/22, כשגברה 2:3 על טרמליצה נצ'יצ'ה, העולה החדשה לליגה הפולנית הראשונה. את השערים לבאר שבע כבשו רמזי ספורי (19 בפנדל), איתמר שבירו (60) ואלטון אקולטסה (86).
בדיוק בזמן שחובבי הכדורגל העולמי צפו במשחק רבע הגמר הראשון של יורו 2020 בין שווייץ לספרד, ערכה באר שבע את משחק האימון הראשון שלה מתוך שלוש במחנה האימונים בפולין. שני שחקני הרכש החדשים, רועי גורדנה ואביב סולומון, לא שותפו לאחר שהתלוננו על רגישות בשרירים.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(צילום: הפועל באר שבע)
לעומתם, עומרי גלזר, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר ערכו בכורה בהרכב קבוצתם. בנוסף אליהם פתחו בהרכב של רוני לוי גם איאד אבו עביד, מיגל ויטור, חאתם אל-חמיד, דוד קלטינס, מריאנו בריירו, תומר יוספי, רמזי ספורי ושגיב יחזקאל.
עם פתיחת המחצית השניה ערך השוער אריאל הרוש בכורה מחודשת ומלבדו נכנסו גם: איתן טיבי, אור דדיה, לירן כהן, איליי מדמון, עילאי טרוסט, מרואן קבהא, רותם חטואל, נתי אסקיאס, איתמר שבירו ורועי אזוט.
2 צפייה בגלריה
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
(צילום: הפועל באר שבע)
הפולנים עלו ליתרון בדקה החמישית. רמזי ספורי השווה בדקה ה-19 בפנדל לאחר הכשלה על שגיב יחזקאל. המקומיים החזירו לעצמם את היתרון בדקה ה-22. בדקה ה-42 שוב נפסק פנדל לטובת באר שבע, הפעם לאחר הכשלה על איתי שכטר, אך הפעם שגיב יחזקאל בעט והחמיץ. בדקה ה-60 איתמר שבירו השווה לבאר שבע באמצעות בעיטת מספרת. בדקה ה-86 אלטון אקולטסה השלים את המהפך וקבע את תוצאת הסיום.